środa, 8 kwietnia 2015

Zaproszenia na chrzest dla dziewczynki

Mało mnie ostatnio i w necie i w robótkach. Malutka się mocno pochorowała :( Całe dnie spała ale najczęściej tylko na rękach. Daliśmy radę choć byłam pewna, że skończy się szpitalem. 

Jeszcze przed świętami zrobiłam takie zaproszenie - tym razem w wersji dla dziewczynki. Niestety choroby pokrzyżowały plany, żeby odebrać zamówienie od dziewczyn ze Stryszku i dopiero dziś mogłam zakończyć pracę robiąc wykrojnikowy napis "Zaproszenie".

W wykrojnikach z ubrankami i króliczkiem zakochałam się - cieszę się, że się go doczekałam i zaproszenie mogło powstać.





I jak się podoba?



Pranko rozwieszone :D mam nadzieję, że w takiej wersji zaproszeniowej się spodoba :)

Pozdrawiam wszystkich

A zaproszenie zgłaszam na wyzwanie:

- bloga 123scrapuj ty pt. Chrzest Święty


- bloga Diabelski Młyn pt. "Optymistycznie" - bo wydarzenie, jakim jest chrzest jest bardzo optymistyczne i piękne

6 komentarzy:

  1. Delikatnie, ślicznie i pomysłowo! Bardzo mi się podobają :)
    Pozdrawiam Beatko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Beatko super wyszło ;-)...podziwiam, bo ja robienia takich karteczek totalnie nie mam zdolności ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne, bardzo optymistyczne ;)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze zaproszenia :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu 123 Scrapuj Ty!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Album ślubny dla Craft o'clock

 Hej wszystkim! Dzisiaj na szybko album ślubny z papierami z kolekcji A Day to Remember od Craft o'clock. Taki parawanik pierwszy raz ro...