czwartek, 13 sierpnia 2015

Candy candy candy - Give Away

Już od kilku miesięcy chciałam zrobić candy i tak zeszło. 

I wreszcie jest: sutaszowo-scrapowe candy!!!


Form many months I wanted to do some Candy.

And now it is - soutache&scrap Give Away!!!


Pierwsze zdjęcie do linkowania na blogach.

First picture to link at yours blogs.



Zasady: takie jak zawsze i tyle :)

Nie trzeba być Obserwatorem.

(wysyłam paczuszkę wszędzie na cały świat)

Przypominam, że tradycyjnie jeden z Obserwatorów dostanie dodatkowy prezent niespodziankę!!!

Zgłoszenie na FB liczy się podwójnie.



Principles: as always :)

There is no need to be a Follower.

(I will send prize to whole world)

One follower will win a small extra surprise. 

Playing on FB counts double.



Co można wygrać?   What can You win?



- sutaszowe kolczyki (soutache earings)


- tag z lalą Julie Nutting  (tag with Julie Nutting's doll)


- nowy stampel Magnolii i odbitki różnych stempli (new Magnolia's stamp and some other prints)



- dwa bloki papierów (two new motiv paper pads)


- różne wycinanki z wykrojników, papierki... (die-cuts, cards ...)



Ogłoszenie wyników po 6.09.


I will make a lucky draw after 6.09.



Powodzenia. Pozdrawiam

Good luck. Regards.

44 komentarze:

  1. Cudeńka dla nas szykujesz, z wielką chęcią się zapisuję : )
    Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, oczęta zaświeciły mi się na widok kolczyków, i oczywiście innych wspaniałości! Grzecznie ustawiam się z nadzieją na wygraną:)
    Pozdrawiam Beatko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne rzeczy przygotowałaś.
    A ja dziękuję za udział w moim candy. Wyniki niebawem. Pozdrawiam cieplutko. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ♥ Miamuśne cukiereczki :-))))
    może dopisze mi szczęście ?...
    pozdrawiam cieplutko.

    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne rzeczy! Oczywiście ustawiam się w kolejce.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczności przygotowałaś, zwłaszcza kolczyki, chętnie wezmę udział w Twojej zabawie:) Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczęściu trzeba ponoć pomagać, więc się zapisuję i lecę wypełnić warunki tu i ówdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z wielką przyjemnością dołączę do zabawy :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiście, że dołączam do kolejki, nie może być inaczej;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo chętnie przyłączę się do zabawy;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z przyjemnością wezmę udział.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też się zapisuję bo marzę o takich kolczykach a do tego chętnie przygarnę papierkowe przydasie :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie wspaniałości dla takiej początkującej jak ja. Wreszcie bym mogła robić kartki z papierków. Chętnie wezmę udział w Twoim Candy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak się cieszę, że też mogę. Dzięki Beatko!

    OdpowiedzUsuń
  15. z miła chęcią sie zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z przyjemnością się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. I ja ustawiam się z przyjemnością w kolejce. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie cudowności!!! Staję w kolejce,może szczęście mi dopisze

    OdpowiedzUsuń
  19. To i ja spróbuję szczęścia:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczności, zwłaszcza kolczyki, zwłaszcza stempelek, zwłaszcza papiery, zwłaszcza.... Po co mam wszystko wymieniać, można zobaczyć na zdjęciach.
    Oczywiście biorę udział.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wpadam z rewizytą i oczywiście ustawiam się w kolejce po te cudeńka :)
    Cieszę się, że zapisałaś się na moje urodzinowe rozdanie :)
    Banerek już u mnie, pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak szaleć to szaleć.... Dopisuję się do zabawy http://uoliuoli.blogspot.com/ Ola

    OdpowiedzUsuń
  23. Oryginale prezenty nie mam takich w swoim zestawie więc ochoczo staję do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  24. i ja sie zapisuję, bo nagrody cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. to ja bardzo chętnie przyłączam się do zabawy , i liczę na szczęście

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniałości rozdajesz więc chętnie się zgłoszę. pozdrawiam
    http://pracownianati.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  27. Przybywam z rewizytą, patrzę a tu takie cudności. Zapisuję się i czekam na losowanie :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Witaj,jak mozna to i ja sie zapisze.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja równiez przyszłam na zabawę . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudne rzeczy przygotowałaś :) Dlatego z wielką chęcią staję w kolejce :)
    banerek już u mnie umieszczony: http://evebellart.blogspot.com
    I zapraszam na Candy do mnie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale cudowności, zapisuję się! :) http://haftownia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ależ cudowności, tez się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kuszące upominki, więc dopisuję się do listy chętnych. :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. no proszę! przegapiłabym takie fajne candy ale zdążyłam i się zapisuję :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. zapisuję sie na pyszne cukierki :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Super rzeczy chcesz nam podarować :).

    Z chęcią się przyłączę do zabawy i mam cichą nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  37. jakie cudowności - oczywiście ustawiam się po nie :)

    www.szydelkowe-chwile.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Cukieraski na prawdę fantastyczne. I ja się z miłą chęcią zapisze na Twoje rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Witam, Z chęcią dołączam do zabawy:) Obserwuję jako Natalia F, a banerek na moim blogu http://zaczarowanypapier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. łoł same wspaniałości więc chętnie dołączę do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudeńka.Z przyjemnością dołączam do zabawy.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  42. Cukierasy Pierwszej Klasy
    Więc bez zwłoki staję w szranki
    Może Los mi puści oko
    Może do mnie uśmiechnie się szeroko...

    Łączę pozdrowień moc
    i zapraszam do mnie na Candy, ot co :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Album ślubny dla Craft o'clock

 Hej wszystkim! Dzisiaj pokażę Wam albumiku ślubny w bardzo nietypowej formie. Bo dorobiłam do niego etui z papieru i folii pcv z zapięciem ...