poniedziałek, 14 grudnia 2015

Strażacka ramka

Na Art in Town, które się odbyło 21 listopada br. zobaczyłam pewne naklejki. Nie mogłam się oprzeć i je zakupiłam. Choć jak ciapa na warsztaty i zlot wybrałam się bez pieniędzy to uratowała mnie płatność kartą :) Pewnie mój mąż tego tak by nie nazwał :) ale znając zamiłowanie naszego starszaka do strażaków wcale się temu nie dziwił. 

W ciągu kilku dni powstała ramka dla strażaka.

Naklejki są super i takie śliczne, wypukłe. Bardzo fajne. Zobaczcie sami. Prosta, wręcz mega prosta ale ma być dla chłopaka i w konkretnym stylu. Cały urok to naklejki.




Jak widać po częstości dodawania postów czasu brak. Na wszystko i dosłownie. Aby przetrwać kilka najbliższych dni i możę będzie trochę spokojniej.

Jaj już jesteśmy przy temacie Art in Town to pokażę jeszcze kilka migawek z warsztatów z małymi podziękowaniami.

 Warsztaty Aidy
 Warsztaty Gośki

Konkurs z opaskami (na mojej ręcę widać) - z wylosowaniem była śmieszna sytuacja bo dosłownie chwilę przed moim numerem wylosowany był podobny rożniący się jedną z cyfr. I tak stoję narzekając, że tylko ta nieszczęsna cyferka a tu słyszę wszystkie cyfry z mojej opaski :D

Szybka odpowiedź na pytanko i prezent trafił do mnie - dziękuję ślicznie :)


jeden z numerów Mollie - tu dziękuję Marcie, bo zamieniła się ze mną na numerek, którego nie miałam


zestaw papierów UHK Gallery


Stempelek Primy - Adam

Bardzo dziękuję organizatorom za przygotowanie oferty z super warsztatami, dziewczynom prowadzącym za zorganizowanie wspaniałych warsztatów i za wspaniały prezent, który na pewno będzie wykorzystany prawidłowo :)

A ja uciekam kończyć rzeczy do szkoły i prezenty pod choinkę bo nadal końca nie widać :)

7 komentarzy:

  1. Świetnie spędziłaś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ramka świetna. Takie spotkania są bardzo fajne : ) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna ramka! Strażak musi być zachwycony :)

    ps. wyszywać każdy umie, to nic trudnego. A jakbyś miała jakieś pytania, to ja chętnie odpowiem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojeju ramka jest boska!!! Te naklejki wyglądają rewelacyjnie, idealna dla młodego strażaka :)
    A co do Art in Town było wspaniałe! Dzięki za wspólne spotkanie, mi też się poszczesciło z wygraną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ramka jest cudowna. :D Naklejki faktycznie są bardzo fajne. :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Album ślubny dla Craft o'clock

 Hej wszystkim! Dzisiaj pokażę Wam albumiku ślubny w bardzo nietypowej formie. Bo dorobiłam do niego etui z papieru i folii pcv z zapięciem ...