wtorek, 3 lipca 2018

Ślubnie w wakacje dla Cherry Craft

Nadrabiam zaległości :) Wakacje rozpoczęłam bardzo intensywnie w tym roku. Zakończyłam staż na nauczyciela mianowanego. Złożyłam wszystkie dokumenty o postępowanie egzaminacyjne, rozliczyłam dokumenty i wyjechałam na 2tyg kurs językowy do Irlandii. Kurs jest finansowany z pieniędzy POWERSE z projektu, który napisaliśmy my nauczyciele. Nie miałam jechać, choć koordynuję projekt i robię przy nim wszystko. Po namowach pojechałam i uważam, że warto było. Post o wyjeździe obiecuję wrzucić. A dziś kartka ślubna, papiery Piątek 13 i kwiaty kwiaty kwiaty, czyli wszystko co możecie dostać w sklepie Cherry Craft.





Kartkę zgłaszam na wyzwania:
- Studio Forty "Use a huge letter or sign"


Pozdrawiam serdecznie



8 komentarzy:

  1. Miły początek wakacji, bardzo dobrze, że pojechałaś :)
    Kartka jest przepiękna, bardzo romantyczna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki kurs to z pewnością niezłe doświadczenie. Fajnie, że pojechałaś. Napracowałaś się przy jego organizacji, więc dlaczego miałabyś z niego nie skorzystać!? Kartka niezwykle urocza.

    OdpowiedzUsuń
  3. karteczka jest śliczna i taka romantyczna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kompozycja i cała kartka, dziękujemy za udział w wyzwaniu sklepu Craft O'Clock

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za udział w wyzwaniu Crafty Moly
    trzymam kciuki
    pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca. Dziękujemy za udział w wyzwaniu CRAFTY MOLY

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pracowite lato! Kartkowo również, a ta jest śliczna :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio Forty.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Album ślubny dla Craft o'clock

 Hej wszystkim! Dzisiaj pokażę Wam albumiku ślubny w bardzo nietypowej formie. Bo dorobiłam do niego etui z papieru i folii pcv z zapięciem ...