wtorek, 20 sierpnia 2019

Miłe wieści

Czasem i takie się pojawiają... :D

Staram się tak funkcjonować, żeby cieszyć się z drobnych rzeczy. Skupiać się na tym co ważne. Udało nam się rodzinnie wyjechać na kilka dni. To mój jedyny wypad w te wakacje. Bardzo go potrzebowałam. Troszkę naładowałam baterie przed tym ciężkim rokiem, który mnie czeka. Wracam do nauczania przedmiotu po ca 15latach. Wyzwanie, bo nie czuję się chemikiem. Życie. 

Za kilka dni powrót do pracy. Osobiście nie płakałabym, gdyby to był jeszcze chociaż miesiąc. Choć tęskno mi troszkę za moją klasą. 

A te miłe wieści to kolejne wyróżnienie za tag z dziewczyną z Polkadoodles. Special Mention Winner znowu trafia w moje łapki. Czuję się zaszczycona. Dziękuję bardzo Classic Design Challenge Blog.






Pozdrawiam serdecznie

1 komentarz:

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Wiosenny HDF dla Craft o'clock

 Hej kochani! Ja dziś przychodzę z mega kolorowym, wiosennym hdfem. Tutorial jak taki wykonać znajdziecie TUTAJ. A ja pokażę Wam jaki jest m...