czwartek, 1 października 2020

Kartka na 2 okazje dla Sklepu Pasjonata

 Hej wszystkim!

Oj ciężki miesiąc za mną. Widać jak to nauczyciele mają na początku roku szkolnego. W sumie mam dni, że nie wiem jak się nazywam. Pocieszam się, że to minie. Albo i nie, bo w głowie ogrom nowych pomysłów i planów na przyszłość. Trzymajcie kciuki, żebym tylko dała radę je zrealizować. Bo będzie się działo.

A dzisiaj nietypowa kartka na różne okazje. Stale pojawiają się na grupach scrapowych pytania jak połączyć dwie okazje w tym samym momencie. Czytałam, że dużo osób neguje takie łączenie, bo czemu jedna, a nie dwie pamiątki. A ja się pytam skąd ludzie mają brać miejsce na tyle kartek. Pamiątka chrztu nie będzie jakąś najważniejszą pamiątką dziecka, którą zabierze z domu rodzinnego. To nadal pamiątka dla rodziców. Dlatego ja popieram takie połączenia i jak ktoś prosi o taki misz masz to realizuję go z głową pełną pomysłów. Tak oto powstała taka karteczka:





Karteczka wykorzystuje aż cztery kolekcje ze Sklepu Pasjonata


Kartkę zgłaszam na wyzwania:

- Crafts Galore Encore 

- Classic Design Challenge "AG"

- Creative Fingers "AG"

- Crafty Huzelnuts

- QKR Stampede

- A bit time to craft

 

Pozdrawiam Was serdecznie



3 komentarze:

  1. Hi this is a stunning card. Thank you for joining us at Crafts Galore Encore Challenge Blog for challenge #80 which has the theme Anything Goes. The sponsor is Artsy Stamper. Hugs Jackie DT xxx

    OdpowiedzUsuń
  2. Such a beautiful card, gorgeous layers and images. I'm sure the family will be thrilled with it. Thank you so much for joining us in our challenge at QKR Stampede this week. Good Luck and looking forward to seeing you again in our next challenge.
    Faith A DT

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Wiosenny HDF dla Craft o'clock

 Hej kochani! Ja dziś przychodzę z mega kolorowym, wiosennym hdfem. Tutorial jak taki wykonać znajdziecie TUTAJ. A ja pokażę Wam jaki jest m...