czwartek, 8 kwietnia 2021

Kolejne wyróżnienia - miło być docenionym

 Cześć wszystkim!

Powiem Wam, że czuję się mega zmotywowana do robienia prac, działania, pokazywania ich szerszej publice. 

Nie miałam dużej odwagi startować do DT, nie miałam odwagi wysyłać prac na konkursy. Teraz jak widzę zmiany w swoich pracach, jakości i jakości zdjęć to cieszy mnie jak ktoś docenia moją pracę. 

I tak w ostatnim czasie:

wróżkowy domek z papierami z Lexi Design 


zdobył wyróżnienie na blogu 613 Avenue Create


i DT Favorite na blogu Love to Scrap 


Karteczka walentynkowa dla Pasjonaty


także zdobyła wyróżnienie na blogu Love to Scrap


 Tamborek ślubny dla Lexi Design 


także zdobył top 3 na blogu The Sketchy Challenges


- tag ślubny z papierkami z Lexi Design 



Karteczka ślubna z najnowszą kolekcją z Lexi Design




 - wygrała na blogu Creative Moments


- zdobyła DT favorite na blogu LeeAnn's world 

Dziękuję i pozdrawiam

1 komentarz:

  1. Hello Beate,

    Wow you did very well with your beautiful creations and I love them all .
    Congratulations to you
    Love to see your great work
    Have a nice evening
    Hugs and Creativity
    Cinderella
    XX

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Wiosenny HDF dla Craft o'clock

 Hej kochani! Ja dziś przychodzę z mega kolorowym, wiosennym hdfem. Tutorial jak taki wykonać znajdziecie TUTAJ. A ja pokażę Wam jaki jest m...