wtorek, 20 maja 2014

For someone special...

Wróciliśmy i ledwo żyję. I mam wrażenie, że lista "zrób to" stale się wydłuża a nie skraca :D

Ostatnio dziergałam różne drobiazgi dla najbliższych. Nad częścią jeszcze pracuję :) A i szykują się kolczyki dla Sandrynki - jeden dwustronny całkowicie gotowy, więc pora lada dzień na drugi - tym razem szybciej pójdzie bo codziennie brykamy do szpitala na rehabilitację.

A dziś pokazuję drobiazgi dla jednej z ważnych osób w moim życiu, które zawsze są... Dziękuję :)

Bransoletka z rzemieni i linek z perełkami - zestaw perełek leżał wybrany przez przyszłą właścicielkę baaardzo długo - już widzę uśmiech na ustach tej osoby jak zdała sobie sprawę, że to ONA :)

Bransoletka plecionka z SINI


A na koniec wypad z ostatniej wycieczki przed powrotem do domku - parowóz w Niemczech - trafiliśmy z pogodą idealnie ciepło, słonecznie dzięki temu widoki za oknem cudowne. Pierwszy raz miałam przyjemność jechać parowozem, patrzeć jak jest napełniany wodą, jak jest palone w piecu.









Pozdrawiam serdecznie i uciekam do szpitala...

5 komentarzy:

  1. Ta piękna przeszłość odchodzi!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj czarujesz bransoletkami! Z perełkami jest cuuudna!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne bransoletki :)
    znam tą listę u mnie jest tak samo :D
    ciuchcia świetna, tylko ta rehabilitacja w szpitalu mnie martwi, czyżbym czegoś nie doczytała?? :( pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bransoletka perełkowa Boska...coraz większe cudeńka robisz kochana...fajnie że końcówka wyjazdu była słoneczna....przynajmniej coś pozwiedzaliście...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale to musi być frajda i niesamowite przeżycie przejechać się parowozem :))) Skradłaś moje serce tą pierwszą bransoletką, jest piękna!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Wiosenny HDF dla Craft o'clock

 Hej kochani! Ja dziś przychodzę z mega kolorowym, wiosennym hdfem. Tutorial jak taki wykonać znajdziecie TUTAJ. A ja pokażę Wam jaki jest m...