środa, 4 stycznia 2017

Poczyniłam prostą szkatułkę

Nowy Rok rozpoczęty, choróbska w domu nadal a ja mam naprawdę ogrom zaległości do pokazywania. W jednym z  następnych postów opiszę dla kogo skrzyneczka była a tym czasem pokazują ją w pełnej krasie:



 Pasta strukturalna, 2 różne maski, stemple (ogrom :)) splashe, 3 odcienie farb, gesso, żel lakierujący do tekturek a na koniec szklane kaboszony.




Szkatuła spora z przegródkami w środku. Miała być dosyć prosta, nieprzesadzona w formie, bez zbędnych ozdób w kolorach ziemi. Mam nadzieję, że podołałam :)

Mi się mega spodobała i praca nad nią była przyjemnością, więc na pewno będzie kolejna.

Skrzyneczkę zgłaszam na wyzwania:







                                    

Pozdrawiam serdecznie i dziekuję za wszystkie miłe komentarze.

18 komentarzy:

  1. Wyszła super! Powodzenia w wyzwaniu :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skrzyneczka cudna!
    Oby w Nowym Roku było jak najmniej chorowania i wiele szczęśliwych, twórczych dni
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudo! To zdecydowanie moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zwykła? Ależ skąd - fantastyczna i niepowtarzalna, dzięki mediom uzyskałaś fantastyczny efekt. Dziękuję za udział w mediowej zabawie w nie-kartkowym wyzwaniu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podołałaś :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Artimeno.
    Miłego dnia
    Hania Wojtaszewska

    OdpowiedzUsuń
  6. Boskie pudełko. Dziękuję za udział w wyzwaniu I Kropki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna skrzyneczka, po Twoich zabiegach wygląda, jakbyś ją wygrzebała na stuletnim strychu. Podziwiam.
    Kasia / DT Artimeno

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna praca! Dziękujemy za udział w wyzwaniach nie-kartkowych.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za udział w wyzwaniach nie-kartkowych.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny efekt. Dziękuję za udział w wyzwaniu I Kropki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Great! Thank you for joining us for the challenge of I Kropka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny efekt! Dziękuję za udział w Wyzwaniach Nie-Kartkowych! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. so great project! thank you for playing along with us at I-Kropka!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna ;))) dziękujemy za udział w Wyzwaniach Nie-Kartkowych ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Album ślubny dla Craft o'clock

 Hej wszystkim! Dzisiaj pokażę Wam albumiku ślubny w bardzo nietypowej formie. Bo dorobiłam do niego etui z papieru i folii pcv z zapięciem ...