niedziela, 29 stycznia 2017

Różowy blejtram

Postaram się pokazać Wam wszystkie zaległe prace - dziś kolejny z prezentów świątecznych. niektórzy mogą pamiętać, że w rodzinie pojawiło się takie małe słodkie maleństwo. My przez olbrzymi wysyp chorób w ostatnich tygodniach maluszka jeszcze nie widzieliśmy - ubolewam ale wiadomo, że jej zdrówko najważniejsze. Kruszynka Kalinka rośnie jak na drożdżach a na zdjęciu z przyszłą mamą chrzestną. Chwila godna zapamiętania, żeby było co wspominać w przyszłości :)

 A small kid has born in our family, so as a X-mas gift I've made camva with wonderful photo. We are still sick so we still haven't seen her :( Maybe soon. 

Podobrazie, mgiełki, pasta strukturalna (dwie maski), splash, dużo gesso, lakier do tekturki. Kwiatuchy, perełki, dużo warstw, wykrojników. 

A lot of media, flowers, dies, layers.






Mam nadzieję, że młoda mnie zabije za pokazanie jej zdjęcia :)


Blejtram zgłaszam na wyzwania:

- Towarzystwa Dobrej Zabawy "Wyróżnij się" -  blejtramy uwielbiam robić a kolor dobrze widoczny różowy :)


- bloga 123 scrapuj Ty "Czas" - ja jestem maniak, żeby upamiętniać ważne chwile na zdjęciach zanim ten czas ucieknie, zanim będzie za późno. Odkąd poznałam świat scrapowy uwielbiam te piękne wspomnienia ubarwiać formą i dodatkami. Żeby zawsze pamiętać o najważniejszych chwilach. 


- Crafty Sentiments "Dies, Dies and more Dies"

Pozdrawiam serdecznie

8 komentarzy:

  1. Śliczny blejtram z cudownym wzruszającym zdjęciem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful project! Thanks for join us at Crafty Sentiments Designs, good luck and hope to see you next time. Hugs Beatriz DT

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładną pamiątkę będzie miała młoda mama;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka piękna praca! Wszystko mi się w niej podoba - kolory, kompozycja, dodatki i oczywiście zdjęcie :) Cudo stworzyłaś!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba Twoja praca. Wspaniała pamiątka na lata. Dziękuję za wspólną zabawę z 123scrapuj Ty:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny blejtram, przykuwa uwagę tyloma detalami! Dziękuję za udział w wyzwaniu Towarzystwa Dobrej Zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna praca :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu z TDZ :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Album ślubny dla Craft o'clock

 Hej wszystkim! Dzisiaj pokażę Wam albumiku ślubny w bardzo nietypowej formie. Bo dorobiłam do niego etui z papieru i folii pcv z zapięciem ...