środa, 19 kwietnia 2017

Easter/Spring Challenge - dla Star Stampz

W ostatnim czasie za zgodą dziewczyn miałam trochę luzu w robieniu prac do DT. Za co jestem bardzo wdzięczna moich kochanym babeczkom. Życie dało trochę w kość i organizacyjnie i twórczo nie działałam. Opuściłam kilka wyzwań dla Star Stampz ale teraz już powoli grzecznie wracam do gry.  Poczyniłam taka oto niecodzienną karteczkę-zawieszkę w kształcie koła. Z tyłu dodatkowa kartka na życzenia. 


Gaza, copiki, Scrapińcowy napis "Alleluja", jajeczka kamyczki. Prosto i konkretnie a jednak inaczej.



Zapraszam Was na wyzwanie - Wielkanoc/Wiosna w Star Stampz.

Pozdrawiam serdecznie.



Karteczkę zgłaszam na wyzwania:
-Alloha Friday Challenges
- Digi choosday
- Deep Ocean Challenge Blog

3 komentarze:

  1. Pieknie tworzysz kochana... Dobrze, ze mogłas odpocząć, same wiemy, że różnie bywa.... Ja ostatnio z komentowaniem kuleję...

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna myśl z użyciem takiego kształtu. i moja ulubiona gaza ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sweet make and design...thank you for joining us at Digi Choosday Challenge this week
    Zeljka DTxx

    OdpowiedzUsuń