piątek, 26 maja 2017

Kolorowe szaleństwo - dla Cherry Craft

Piękna pogoda na dworku, nareszcie.

Tylko ja na antybiotyku :( Prawdopodobnie na wycieczce z moimi się dorobiłam. Ale i tak nie żałuję, bo zobaczyłam wiele miejsc, w których nigdy nie byłam. Pierwszy raz od wielu lat pochodziłam po górkach i przypomniałam sobie jak to jest fajne. 

Przed wyjazdem dodałam post na Cherry Craft z karteczką z mega kolorowymi papierami Galerii Papieru :)

Something new with new colorfull paper. Flower power on a card :) 





Zapraszam na zakupy do sklepu Cherry Craft
Maybe some Shopping ? Enjoy here Cherry Craft

Karteczkę zgłaszam na wyzwania (Challenges in whoch I will take a part):



4 komentarze:

  1. Wracaj szybko do zdrowia!
    Kartka śliczna, taka radosna i kolorowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful card,

    Super to see you playing along at Aud Sentiments,

    Hugz Tinz

    OdpowiedzUsuń
  3. This is so pretty. Love the bright colors. Thanks for sharing with us at Creatalicious and we hope to see again soon. Hugs, Gale DT

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Wiosenny HDF dla Craft o'clock

 Hej kochani! Ja dziś przychodzę z mega kolorowym, wiosennym hdfem. Tutorial jak taki wykonać znajdziecie TUTAJ. A ja pokażę Wam jaki jest m...