środa, 1 listopada 2017

Cukierek albo psikus

Dzisiaj torba na słodkości, która oczywiście z powodu mojego zakręcenia po zrobieniu zdjęć została u mnie w pracy :) To tylko ja tak umiem. Nie przeskoczycie mnie... ;) Na dokładkę nie mogę odzyskać zdjęć więc dziś tylko jedno :( 

Główny element to dynia z EKO-DECO. Moja potuszowana na pomarańczowo z domalowanymi liniami i splashowymi oczami.

Po dynię zapraszam TUTAJ.


Torbę zgłaszam na wyzwania:
- 123 Scrapuj Ty "Clean&simple ze słowem"


- Jo's Scrap"AG" 
- Wood Art Wednesday "AG"

Mam nadzieje, że i Wy odliczacie dni do weekendu. Pozdrawiam serdecznie


4 komentarze:

  1. No to sobie zrobiłaś psikusa, z tym zostawieniem torebki w pracy ;) Ale torebkę świetnie ozdobiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh, my goodness!! What an adorable and gorgeous gift bag!! I LOVE the die you used; so elegant!! And the paint splatter finishes everything off perfectly! Thanks for playing with Jo's Scrap Shack.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna jest, bardzo klimatyczna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Album ślubny dla Craft o'clock

 Hej wszystkim! Dzisiaj pokażę Wam albumiku ślubny w bardzo nietypowej formie. Bo dorobiłam do niego etui z papieru i folii pcv z zapięciem ...