czwartek, 9 listopada 2017

Świąteczne kartki bliźniaki dla EKO-DECO

Kartki bliźniaki rzadko robię, bo i okazji mało na wykorzystanie takich i jakoś tak nie po drodze mi z nimi zawsze było.Tym razem przygotowując kartki świąteczne postanowiłam zrobić partię podobnych, ale trochę innych kartek.



Wykorzystałam grafiki z jednej kolekcji papierów - spójne kolorystycznie i wizualnie oraz bazy ze sztywnego eko-papieru. Dodatkiem jest stempel z życzeniami świątecznymi.
Ramki z tekturek tworzą główną konstrukcję. Dołożyłam wykrojnikowe gwiazdki i koła. Całość pociągnąłam gesso i 'splashowałam'. Ostatnią ozdobą są malutkie gwiazdki z drewna.
Mam nadzieję, że spodobają się Wam takie trochę inne karteczki i sami odważycie się pochlapać
w te święta :)


Ze sklepu EKO-DECO użyłam:

Kartki zgłaszam na wyzwaniaL
- CHNC "November"
- Sweet Stampin'Christmas "AG November"
- Wood Art Wednesday "AG"
- The Merry Christmas Challeng "AG+Christmas"
- Delicious Doodles Challenge "Christmas"



9 komentarzy:

  1. Ale urocze! Udało Ci się stworzyć piękny, zimowy klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. This is beautiful! It really looks like snow. Thanks so much for sharing it with us. It's lovely!
    Blessings,
    Karen Letchworth
    Word Art Wednesday

    OdpowiedzUsuń
  3. Amazing cards! Thanks for joining us at The Merry Christmas Challenge. ~DT Dana

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi and welcome to our Challenge this month.Thank you for sharing your project with us good luck with your entry hope to see you again soon hugs Sue DT xx
    http://deliciousdoodleschallenge2.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń