środa, 2 maja 2018

Kolejna przygoda i spełnianie marzeń

Czasami, gdy człowiek nie widzi już nigdzie otwartych drzwi pojawia się mały impuls, który zmienić potrafi nasze spojrzenie lub choćby szarą rzeczywistość choć na chwilę. I taki impuls był, gdy zgłaszając pracę z Gorjusską na wyzwania zagraniczne ujrzałam zaproszenie do zostania Guest Designerem w Polkadoodles. Firmy przedstawiać nie trzeba. Jest to jedna z najlepszych firm na rynku ze stemplami i digi-stemplami. Sama o ich stemplach wielokrotnie marzyłam (szczególnie o świątecznych). Zgłosiłam się choć nie miałam żadnej nadziei. Domyślacie się jakim zaskoczeniem był mail zapraszający do współpracy. I tak oto na następne 8tygodni znalazłam się na pokładzie Polkadoodles Design Team. Jestem tak szczęśliwa i zachwycona stempelkami, jakie otrzymałam. Dziś mąż szukał działającej drukarni, żebym mogła już działać i bez spóźnienia zrobić moją pierwszą pracę. Takie wydarzenia uskrzydlają, czego i Wam życzę!!!

Trzymajcie kciuki za moje prace i twórcze pomysły :)




There are days that makes us very happy. For me are like this last days. I became for the next 8weeks a Guest Designer in Polkadoodles - one of the best Company with stamps and digi-stamps. My stamps came today - there are so wonderful. Love it and already made a new card with them. Cross fingers for my works :)

3 komentarze:

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Wiosenny HDF dla Craft o'clock

 Hej kochani! Ja dziś przychodzę z mega kolorowym, wiosennym hdfem. Tutorial jak taki wykonać znajdziecie TUTAJ. A ja pokażę Wam jaki jest m...