wtorek, 18 czerwca 2019

Melancholijnie

Witam Was serdecznie!

Bardzo mało mnie ostatnio i w necie i na blogu.

Czas u nas nie jest fajny. Straciliśmy z mężem dwójkę rodziców. Mam wrażenie, że w ciągu ostatnich trzech miesięcy nasze życie to ogarnianie pogrzebów, załatwianie wszystkich spraw, papierologia i takie tam. Płakać się chce jak trzymasz w ręku akt małżeństwa rodziców i wiesz, że niepodważalnie coś się skończyło i nigdy już nie będzie tak samo.

Nie umiałam tworzyć w ostatnim czasie, nie umiałam się skupić czy mieć wenę. Na dokładkę koniec roku szkolnego, więc w pracy sajgon. Nikomu nie życzę.

Z miłych wieści to wygrane wyzwanie blejtramem sercowym na blogu The Creative Crafters. Mega wyróżnienie. W takich momentach mam wrażenie, że ktoś zagląda i szczerze ocenia co widzi. Dziękuję bardzo!


After hard time in my family life (we lost two parents) I try to live, try to make something new. I won at The Creative Crafters and I'm so glad and proud. For me this is true example that sometimes somebody is looking as a DT member to each post.



Pozdrawiam Was serdecznie i wszystkim życzę cudownych wakacji!

5 komentarzy:

  1. Beatko, bardzo Wam współczuję. U nas też był trudny czas, ale minęło i wierzę że niedługo znowu wróci spokój. Tego Wam życzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. pozdrowień moc przesyłam i tulę , moje najszczersze wyrazy współczucia

    OdpowiedzUsuń
  3. Beatko, gratulacje, Twoje wszystkie prace są delikatne, dopracowane i ciekawe;)
    Pozdrawiam również;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Beatko kochana rozumiem Cię doskonale...i współczuję...
    Niedawno przechodziłam to samo, ale nie byłam w stanie o tym pisać na blogu. W tamtym roku w styczniu zmarł mój ukochany teść po długiej i ciężkiej chorobie (glejak) , a w tym roku w styczniu, pięć dni przed urodzinami zmarł mój tato na raka żołądka...

    Nie dziwne, że człowiekowi brak weny w takich sytuacjach...
    Ściskam Cię mocno Beatko. Nic na to nie poradzimy i trzeba nam się z tym pogodzić. Jedyne co możemy zrobić, to modlić się na ich dusze.

    Jeśli chodzi o wymiankę, to jak najbardziej się piszę :)
    Ta serwetka z bloga już jest ,,zagospodarowana'', ale mogę Ci za jakiś czas wykonać taką samą jeśli chcesz. W końcu marzenia trzeba spełniać ;)

    Jak coś to pisz na renatasito@interia.pl

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo pogody ducha wam przesyłam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Karteczka komunijna dla dziewczynki dla Miszmasz Papierowy

 Hej wszystkim! Dzisiaj pokazuję karteczkę komunijną dla dziewczynki. Tekturki od Miszmasz Papierowy pięknie się na niej wkomponowały. Miłeg...