wtorek, 24 listopada 2020

Zacznę lubić listopad

Nie wiem jak Wy ale ja nie lubię jesieni. Zimno, buro i ponuro. Ciężko zrobić fajne zdjęcie swoich prac. 

Ostatnio staram się robić kilka rzeczy na raz i mam nadzieję, że niedługo pokażę Wam rozpoczęte projekty. 

A tym razem pokażę kolejne wyróżnienia - notesik ze stemplem Pasjonaty zdobył wyróżnienie na blogu World wide open DT Challenge Blog 

 


Ten sam notes zdobył wyróżnienie jako top 3 na blogu Creative Fingers


A kończąc ten miły post pochwalę się jeszcze wygraną w jednym z konkursów podczas online zlotu #artintown. Dziewczyny ze #scrapbookingshop wybrały mój komentarz jako jeden z tysięcy i otrzymałam cudowną nagrodę od Craft o'clock. Jak się nie cieszyć na takie dobra? To tylko pytanie retoryczne, bo jestem zachwycona.



Pozdrawiam Was serdecznie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Karteczka komunijna dla dziewczynki dla Miszmasz Papierowy

 Hej wszystkim! Dzisiaj pokazuję karteczkę komunijną dla dziewczynki. Tekturki od Miszmasz Papierowy pięknie się na niej wkomponowały. Miłeg...