piątek, 5 marca 2021

Wiosna, zwierzątka, coś nowego - bagi

 Hej wszystkim!


Przyznaję się, że zaczynam szaleć na maszynie. Tydzień temu skończyłam swoją pierwszą bluzę w życiu, we wtorek zrobilam dla małej sukienkę dresową ze ściągaczami i skroiłam materiał na spodnie dla niej. I tak oto wczoraj powstały. Zwierzaczkowe, linkowe. Z już chce bluzę do kompletu. Obszywałam nie na swoim overlocku i już myślę o zakupie własnego. Może ktoś poleci jakis model? 

A dziś efekty sesji i spodnie w całej okazałości:









Spodnie zgłaszam na wyzwanie Kwiatu Dolnośląskiego "Wiosenna fauna" - obudzony ze snu miś, lisek, wiewiórki się nie budzą ale i tak na wiosnę się ożywiają i są częstym elementem naszego wiosennego, leśnego klimatu :)



To są moje pierwsze bagi, pierwsze spodnie ever i całkowicie jedna z pierwszych rzeczy, jakie uszyłam w życiu. Cieszę się jak dziecko z tego. Materiały zbierałam od jakiś 10lat, wiec pora je wszystkie teraz wyszyć. Tylko skąd czas na wszystkie hobby znaleźć?


Pozdrawiam serdecznie 

5 komentarzy:

  1. Gratuluję nowej przygody, tym razem z maszyną do szycia. Super spodnie :) Już sobie wyobrażam, co to się teraz będzie działo tutaj u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak to już jest, że z jednej pasji wpadamy w drugą. Piękne spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne!! Dawno już nic nie szyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super są! Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Wiosenny HDF dla Craft o'clock

 Hej kochani! Ja dziś przychodzę z mega kolorowym, wiosennym hdfem. Tutorial jak taki wykonać znajdziecie TUTAJ. A ja pokażę Wam jaki jest m...