niedziela, 20 lutego 2022

Nowe umiejętności - biżuteria z miedzi i anioł :)

 Hej wszystkim !

Dawno temu jak wiecie bawiłam się trochę cynowaniem miedzi. Niestety nie miałam odwagi (czasu także) rozwijać tej umiejętności. A chęci i potrzeby cały czas były. Dlatego postanowiłam wybrać się na kurs do Mucha nie siada do Wrocławia. Od kilku lat już o tym myślałam ale sytuacja była jaka była i ostatecznie to ja pojechałam dwa razy o 6 rano z Warszawy do Wrocławia. Powiem Wam potrzebowałam tego czasu dla siebie. Żałuję, że za każdym razem nie zostałam na dłużej tam. Ale plan jest, że w końcu Wrocław porządnie zwiedzę. Skupiłam się na zdobyciu wiedzy. I tak oto powstał komplet biżutkowy z ceramicznymi kwiatami i aniołek, który mam nadzieję, że będzie nade mną czuwał (jakoś ostatnio odczuwam potrzebę, żeby wreszcie było dobrze w moim życiu).

Biżuty:




Aniołek:




Mam nadzieję, że i Wam przypadną do gustu.

Pozdrawiam serdecznie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Karteczka komunijna dla dziewczynki dla Miszmasz Papierowy

 Hej wszystkim! Dzisiaj pokazuję karteczkę komunijną dla dziewczynki. Tekturki od Miszmasz Papierowy pięknie się na niej wkomponowały. Miłeg...