sobota, 11 sierpnia 2012

Zwyklaki bo dawno nie było

Ostatnio dostałam pytanie jakie zwyklaki mam zrobione (dzięki Iwonko :)) myślę sobie - no przecie na blogu są. I wtopa, bo na blogu już dawno nie pokazywałam zwyklaków a jeśli nawet jakieś były to już dawno niedostępne :( (z tego to akurat powinnam się cieszyć :D:D:D).

No to dziś post zwyklakowy - będzie dużo różności - miłego oglądania (Ania będzie wreszcie zadowolona bo dziś naprawdę dużo zdjęć i bez dublowania:)).

Na pierwszy rzut dwie broszki z organzą

w turkusach:


energetyczna pomarańczowo-fioletowa






kolczyki ze złotem z cloisonne

Swarovski na sztyftach kolor Indicolite

onyksy w srebrze

drewniane


onyksy ze swarovskim

metalowe różyczki turkus

różowe

perełki na łańcuszku

swarovski na łańcuszku

sztyfty z turkusem i swarovskim

A na koniec moja biedroneczka :)

Tu prawdziwa akcja "eat ladybird"



Pozdrawiam i spokojnej niedzieli wszystkim życzę.

10 komentarzy:

  1. Zdjęć dalej za mało, nastawiłam się na seans :DDDD
    Fajne zwyklaki :) te z łańcuszkiem bardzo ciekawe. ;)
    biedroneczka przyleciała z nieba i jest taka śliczna fiu fiu :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to byl seans :P 12 zdjec samej bizuterii :)
      no wiecej na raz juz dlugo nie bedzie... bo teraz musze ostatni projekt zrealizowac i zasluzony odpoczynek bedzie.

      dzieki dzieki

      Usuń
  2. Przesłodka dziubinka!
    ale naprodukowałaś! zwyklaczki ze swarowskim tudzież onyksem czy turkusem to chyba nie do końca zwyklaczki!
    śliczne te brochy*
    buziolki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zwyklaki na biezaco stale produkuje ale jakos nie zawsze fotografuje :) tu zebralam zdjecia ostatnich tworkow lub tych co w ost mcu sfotografowalam :)

      turkusy mialy byc oddzielnie (na dokladke do jakiegos posta sutaszowego czy cus) ale w koncu wyladowaly w zwyklakach. ale sa naprawde super :)

      dzieki i buziaki Justynko

      Usuń
  3. koraliki piekna ale niebieskei najladniejsze :) a biedroneczka slodziutka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja się zastanawiam, ze zwyklaki wcale nie są ZWYKŁE - bo niezwykłe są, a To cudo z biedronką to już w ogóle!!!
    uściski

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja odpowiem od końca, aczkolwiek od Sprawy najważniejszej: córeczka śliczna :) Kolczyków natrzaskałaś jak Wincenty Pstrowski, 300 % normy :) I wszystkie przykuwają wzrok... A do bransoletek z poprzedniego wpisu, do których nie zdążyłam nic napisać, to cudne są po prostu :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. jaka słodka biedroneczka, jakie fajne stópki ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaczyna się pięknie, a kończy się najpiękniej na świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna córcia :)) bizuteria super ! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń