środa, 30 października 2013

Czar wymianek ...


Część z nich miała miejsce w wakacje - nawet nie wszystko obfociłam co słałam bo na gwałt przed wyjazdem to robiłam, żeby szybko do dziewczyn rzeczy dotarły. Zbieram dziś wszystko w jednym mailu (no może podzielę na dwa bo jeszcze coś w jednej wymiance zmieniam:) a zdjęć i tak sporo będzie).

Zacznę od pokazania Wam kolczyków, na które Magda z Nitki Ariadny się musiała naczekać. Rany jak mi jest wstyd, że tyle czasu na nie straciłam. Dokładnie to zrobiłam inne ale stale uważałam, że będą dla Magdy za duże. I postanowiłam zrobić zupełnie nowe od początku. wyszły takie maluszki ale subtelne z dodatkiem błękitnego jadeitu, TOHO, Swarovskiego.


 Na srebrnych sztyftach

O wymiance z Magdą pisałam TU i pokazywałam jakie cuda ja od niej dostałam. Wreszcie i ja wysłałam ostatnią część wymianki. Lada dzień powinna być na miejscu. a na dokładkę dorzuciłam kolczyki z różowym agatem w złocie i broszkę sutaszową pastelową (jedną z pierwszych wywijaskowych rzeczy jaką robiłam :)) Oby się wszystko spodobało. Dziękuję Madziu jeszcze raz. A twój babeczkowy hafcik niedługo zawiśnie w ramce od Agnethahome.


Kolejna wymianka to wymianka z Dorotą z bloga Qsloncu - ja wysłałam troszkę kolczyków (nawet nie mam zdjęć zrobionych bo przed wakacjami kończyłam na styk) - jak Dorota coś będzie miała to dodam :)

A do mnie trafiły przydasie, wycinanki, kwiatuszki, ćwieki - czyli wszystko co tygryski potrzebują, żeby choć minimalnie scrapować :) Dziękuję Dorotko i szczęśliwego rozwiązania :)


A na koniec kolejna wymianka z Anią z Dziergam Sobie. Z Anią jak pamiętacie wymieniałyśmy się w zeszłym roku na cudowne chusty jej roboty (pisałam o tym TU i TU) a w tym roku szybka wymianka dla dziewczynek.

Ania dostała multum spineczek dla córeczki i kolczyki do schrupania na zaś



a Zuzek dostał przepiękną dzierganą czapunię z pasującym kołnierzykiem. Cuda. Zobaczcie same.


Na dziś tyle bo i tak zarzuciłam Was zdjęciami. Mam sporo nowości do pokazywania- sznury bransoletek, rameczki, skrzyneczka... Nowe siły przybyły, więc dziergam ile wlezie. Chciałabym na sutasze mieć więcej czasu bo leżą i kilka na raz czeka na skończenie :) Pozdrawiam serdecznie :)

5 komentarzy:

  1. Już dotarła!:) Moim zachwytom nie było końca:))) GORĄCO DZIĘKUJĘ! Kolczyki i niespodzianki są fantastyczne!!! Dziękuję Beatko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne rzeczy. Bardzo lubie sie wymieniac, najwieksza frajda jest kiedy ktos w tworzy w technice zupelnie odmiennej od tego co sama robie..

    OdpowiedzUsuń
  3. Zuzkowy komplecik po prostu wymiata....boski...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Album ślubny dla Craft o'clock

 Hej wszystkim! Dzisiaj na szybko album ślubny z papierami z kolekcji A Day to Remember od Craft o'clock. Taki parawanik pierwszy raz ro...