piątek, 20 lutego 2015

Miętowa wymianka - nowe sutaszki

Te róże leżały i czekały aż się nimi zajmę. Oj długo leżały :) Przy okazji kolejne wymianki i hasła mięta wiedziałam co będzie głównym elementem. Ochoczo się za nie zabrałam. Trochę zeszło mi na podszyciu ich ale ostatecznie wymianka doszła do skutku i tworki są już u nowej właścicielki.

Zdjęcia robione starym aparatem bez lampy :) A na dworzu jak jest każdy wie...


Miętowe róże, jadeity i japońskie TOHO.







Cały prezent wraz z tradycyjną niespodzianką wyglądał tak:


Wymianka miała miejsce z Anią z bloga Miśkowa Chata - Aniu dziękuję jeszcze raz, co prawda po powrocie z poczty zorientowałam się, że karteczka z podziękowaniem została na stole ale mam nadzieję, że wszystko w paczce ucieszy Cię na tyle że karteczka jest mniej ważna :D

A co trafiło w nasze łapki ?- śliczna lala w kolorkach dobrze Wam znanym do kącika Zuzy




I jak będzie pasować?:)




Dziękujemy jeszcze raz.

Pozdrawiam wszystkich

A na końcu zapraszam na cudowne candy TU z tym co tygryski lubią najbardziej - Magnoliowe stemple :)


3 komentarze:

  1. piękne i w ślicznym kolorze :-) pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie, że będzie pasować:) Świetna wymianka!
    P.s. Mówisz, że Cię zasypałam;) W międzyczasie znalazłam jeszcze kilka wzorów, ale już Ci nie posyłam, bo dopiero będziesz miała problem;)))
    Już będziesz miała kolczyki??????????? Szybko:))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Album ślubny dla Craft o'clock

 Hej wszystkim! Dzisiaj na szybko album ślubny z papierami z kolekcji A Day to Remember od Craft o'clock. Taki parawanik pierwszy raz ro...