niedziela, 29 marca 2015

Art Piaskownica- nietypowe candy

Pierwszy raz biorę udział w takim nietypowym candy -Blog-hop - tym razem Art-Piaskownica zorganizowała candy z okazji 6 urodzin ze skokami po blogach projektantek.



Hasłem jest:

"Life is short... if there was ever moment to follow your passion and do something that matters to you, that moment is now."


Super zabawa, dziękuję :) 

Mam wielką nadzieję, że dopisze mi szczęście początkującego i coś się uda wygrać bo jest wiele wspaniałych nagród. Zapraszam.


1 komentarz:

  1. W imieniu AP dziękuję za udział w zabawie i życzę powodzenia w Blog Hopie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Wiosenny HDF dla Craft o'clock

 Hej kochani! Ja dziś przychodzę z mega kolorowym, wiosennym hdfem. Tutorial jak taki wykonać znajdziecie TUTAJ. A ja pokażę Wam jaki jest m...