wtorek, 17 marca 2015

Prosto i konkretnie

Od kilku dni zbieram się za pisanie. Po małych domowych chorobach muszę działać. W sumie to nie mam wyjścia. Czas goni :) Wczoraj zajęcia z fizyki, jutro także, do tego w sobotę impreza małego i przyjęcie dla dzieci z grupy i chrzestnych - więc razy dwa. Co akurat cieszy :) Chyba lubię jak coś się dzieje a przy okazji wysprzątam już domek na święta bo nawet okna zaczęłam myć :)

Dziś pokażę naprawdę szybko i konkretnie na temat - zaproszenia małego na urodzinki dla dzieci z grupy.

Sam wybierał stemple, które chce i tak powstały:




były też w wersji tylko niebieskości (tylko 6 nie wpisałam przed zdjęciami :))


 Ja mam sporo do pokazywania. Komplet sutaszowy jest prawie gotowy. Zaraz będą zdjęcia z imprezki i co my tam diy wymodziliśmy, pewne nowości i będzie też post z doświadczenia z elektryczności. Już nie mogę się doczekać wszystko Wam pokazać :)

Dziękuję tym, którym po wejściu chce się zostawiać komentarz :) Pozdrawiam

2 komentarze:

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Album ślubny dla Craft o'clock

 Hej wszystkim! Dzisiaj na szybko album ślubny z papierami z kolekcji A Day to Remember od Craft o'clock. Taki parawanik pierwszy raz ro...