niedziela, 19 lipca 2015

Tekturki i koronki - moja ramka

Wróciliśmy - było cudownie, cały tydzień miał być deszcz a było piękne słońce każdego dnia. Jestem dosłownie mimo kremów czerwonym buraczkiem :) Morze, plaża, słoneczko = wszystko, czego potrzebowałam do zdobycia sił i małego oderwania się od rzeczywistości :)

Efektem wyjazdu są: gotowy komplet sutaszowy na wymiankę, skończenie śłubnych kolczyków do grzebyka pokazywanego ostatnio, prawie gotowa ślubna opaska sutaszowa, dwie bransoletki na wymiankę dla mamy i córy. W tym tygodniu będę sukcesywnie rozsyłała paczuszki z rzeczami. Tym bardziej, że do nas też dotarła paczuszka wymiankowa i to z takimi cudami, że od wczoraj to mi uśmiech z buźki nie schodzi.

Dziś pokażę rameczkę, jaką zrobiłam dla siebie na przedsionek do domku. Sentencja ze Scrapińca bardzo mi się spodobała, co przy mojej trójce jest mega dwuznaczna  :D

Ramkę z napisem zgłaszam na wyzwanie bloga sklepu IKropka pt."Różowo z tekturką"

I na wyzwanie bloga scrapki.pl pt. "Koronkowe lato" kolorowo, letnio i koronkowo

A na koniec kilka migawek z wakacyjnych chwil i z Zamku Krzyżackiego w Człuchowie :)

Pozdrawiam serdecznie wszystkich.

1. ależ u was piękne lato :)
    a my uziemieni przez ospę czekamy na swoje wakacyjne przygody ...

2. alez piękne sielskie lato u was...
    my póki co, nadal uziemieni przez ospę ciągle czekamy na nasze wakacyjne przygody...

1. coś zdublowało i za szybko ja też pstryknęłam - współczuję choróbska i to jeszcze ospy w wakacje :( trzymajcie się i na wycieczki bo uwielbiam oglądąć Wasze zdjęcia po :)

3. rameczka urocza i taka romantycznie delikatna...
    ach, morze, bardzo bym chciała, ale chyba w tym roku nic z tego :? jaka Niunia już duża, słodziaczek :)

1. Sandra dzięki wielkie :* my tylko nad morze mieliśmy wypad ale i tak się cieszę, że się udało :)

4. Świetny napis umieściłaś w rameczce. Całość ślicznie wygląda :)
    Powodzenia w wyzwaniach!

5. Piękna rameczka! Najważniejsze że wypoczynek udany! Byłam też kiedyś na zamku w Człuchowie, zresztą równiez w drodze powrotnej znad morza.
    Pozdrawiam:)

1. dziękuję

my już kilka razy przynmierzaliśmy się do tego zamku i jakoś szkoda czasu było a tym razem głód zwyciężył i pomysł, że obok coś musi być :) nic nie było ale przynajmniej zamek zwiedziliśmy wzdłuż i w zwyż :)

6. Śliczna ramka. Fajnie ze udało Ci się zrelaksować na wyjeździe.

1. dzięki Kasiu

potrzebowałam tego choć wyjazd był mocno pracowity jeśli chodzi o moje robótki :)

7. Pięknie dziękujemy za udział w wyzwaniu I KROPKA!

8. Śliczna praca :) Dziękuje za udział w wyzwaniu I KROPKA
    Pozdrawiam serdecznie, Padoriaa

9. Lovely project, thank you for joining us in I Kropka challenge. Katka DT I KROPKA

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Karteczka komunijna dla dziewczynki dla Miszmasz Papierowy

Hej wszystkim! Dzisiaj pokazuję karteczkę komunijną dla dziewczynki. Tekturki od Miszmasz Papierowy pięknie się na niej wkomponowały. Miłeg...