poniedziałek, 13 sierpnia 2018

Chwalę się

W wakacje zazwyczaj bywało tak, że nadrabiałam dużą ilością prac DT i mogłam porobić prace tylko dla siebie. W tym także biżutkowe. Niestety, a może na szczęście ten rok był pierwszym rokiem, w którym i z powodów pracy i z powodów rodzinnych prawie cały miesiąc byłam poza domem. Najpierw cudowne 2tyg w Dublinie na kursie językowym, zwiedzanie, zwiedzanie i jeszcze raz zwiedzanie. Potem wyjazd z dziećmi nad morze i wyjazd w góry całą rodziną. Nareszcie jestem w domku i staram się przygotować siebie i dzieci do nowego roku szkolnego, a także siebie na egzamin. Trzymajcie kciuki za tydzień i jeden dzień. 

Zanim pokażę zaległe prace pochwalę się jeszcze,  że moja kartka z jeżykiem wygrała na blogu Kartkowe ABC w wyzwaniu "I jak ilustracja"


Pozdrawiam serdecznie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Wiosenny HDF dla Craft o'clock

 Hej kochani! Ja dziś przychodzę z mega kolorowym, wiosennym hdfem. Tutorial jak taki wykonać znajdziecie TUTAJ. A ja pokażę Wam jaki jest m...