sobota, 18 sierpnia 2018

Karteczka z okazji narodzin malca - dla Paperbabe Stamps i Cherry Craft

Chwilowo mam okazję połączyć kilka prac dla różnych firm. Dopytałam się czy mogę używać dodatków i kwiatów ze sklepu Cherry Craft w moich stemplowanych pracach. A że w Cherry Craft jest ogrom dodatków - zajrzyjcie na półki sami, ja mam w czym wybierać. I tak oto powstała kolejna karteczka na powitanie na świecie maleństwa. Kartka oparta całkowicie na papierach Lemoncraft i ich dodatkach. 




Na pracy znajdziecie przede wszystkim listki zrobione z odbitego stempelka i pocieniowane i napis stempel gumowy "Don't be afraid to sparkle". Pompony, tekturki, ćwieki i klamerki drewniane i mamy gotową warstwową pracę.


Na blogu Paperbabe Stamps zaczęło się nowe wyzwanie "Anything Goes" - zapraszam.

Ze sklepu Paperbabe Stamps użyłam:



Ze sklepu Cherry Craft użyłam:








7 komentarzy:

  1. A beautiful creation I adore all those extra embellishments. A delight to see.
    Creative wishes Tracey x

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful card! The layers and colours looks amazing 😁. Creative wishes, J 😊 x

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-Floresy.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna praca. Przyjemna dla oka i super kolory. Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-floresy.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna praca i super kolorystyka. Dziękuję serdecznie za udział w wyzwaniu Essy-floresy. Pozdrawiam :) :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Album ślubny dla Craft o'clock

 Hej wszystkim! Dzisiaj pokażę Wam albumiku ślubny w bardzo nietypowej formie. Bo dorobiłam do niego etui z papieru i folii pcv z zapięciem ...