poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Time in brown and turquoise colours - wymiana

Ha wymiana może jeszcze niepełna :) bo ja swojej części jeszcze nie dostałam. Czekam sobie spokojnie a mi bardzo zależało, żeby skończyć swoje małe dzieło. Pomysł był super i Daria z Kolorowego Zacisza dostała taki oto komplecik. Na bazie kolczyków kwiatków powstał do kompletu zegarek, a że nie mogłam takiego niepełnego kompletu wysłać więc dorobiłam jeszcze wisiorek. Całość tworzy spójny komplecik z turkusami i perełkami w roli głównej. Po nerwach czy paczka prezent dojdzie w całości wiem, że obecna właścicielka już może się nimi cieszyć. Co i u mnie wywołuje uśmiech zadowolenia. A ja już po cichu marzę o swoim prezencie i jak dziecko nie mogę się doczekać :D choć nie pośpieszam bo sama powiedziałam, że mogę poczekać :)

a oto komplecik:




Z małym opóźnieniem mogę wstawić cuda, które powędrowały do nas - co prawda obejrzymy je w realu dopiero za kilka miesięcy ale na zdjęciach już podziwiamy :) Daruniu zdjęcie pożyczam z wiadomych względów :)


5 komentarzy:

  1. Komplecik super jak zawsze :) Piękne te sutaszki robisz. A co do późnej pory to tak jak widzisz a potrafię siedzieć jeszcze dłużej ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. cudny komplecik...Beatko jesteś niesamowita...przepiękne rzeczy robisz...

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny komplecik i zestawienie kolorów
    Roksana
    roksanastyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Komplecik podziwiałam już u Darii.Cudny jest-bardzo,bardzo podoba mi się sutaszowy zegarek.O Twoją część wymianki jestem spokojna,bo wiem,ze dostaniesz cudeńko(wiem coś o tym mam w domku kilka Dariowych prac):)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny komplet! kto by nie marzył o takim zegarku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Wiosenny HDF dla Craft o'clock

 Hej kochani! Ja dziś przychodzę z mega kolorowym, wiosennym hdfem. Tutorial jak taki wykonać znajdziecie TUTAJ. A ja pokażę Wam jaki jest m...