niedziela, 8 listopada 2015

Dla Ciebie - karteczka Gościnnej Projektantki :)

Dzisiaj inspiruję jako Gościnna Projektantka na blogu Projekt Wagi Ciężkiej i zachęcam do wzięcia udziału w kolejnym wyzwaniu. To mój debiut w tej roli. Mam wielką nadzieję, że się Wam spodoba.

Karteczka słodka, oczywiście z kolorowaną Magnolią. Chciałam, by była optymistyczna i radosna, na specjalną okazję dla pewnej dobrej duszyczki.







Tablica wytyczna wyzwania - można interpretowac w dowolny sposób uwzględniając kolor, materiał, wzór lub wszystkie na raz  - ja skupiłam się na barwach (jasny niebieski, jasny różowy, mięta i fiolet). W takim połączeniu kolorystycznym to pierwsza praca jaką robiłam.


Po więcej informacji zapraszam TU. Wyzwanie trwa do 14.11. Zapraszam do wspólnej zabawy.

A pracę zgłaszam na wyzwanie bloga Paper Passion "Dla dziecka"



Pozdrawiam serdecznie.

24 komentarze:

  1. Cudna karteczka. Tym bardziej podziwiam, że sama nie widzę się w tej dziedzinie :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka słodziutka, cudna jak inne Twoje prace :) Dziękuję za udział w mojej zabawie i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki wielkie- bardzo się cieszę, że się podoba

      Usuń
  3. Śliczna i bardzo pozytywna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz co? Pięknie inspirujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna : ) Oby więcej takich wspaniałości. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna delikatna karteczka,dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Paper Passion

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam ślicznie pokolorowaną Magnolkę! Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Passion.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również podziwiam kolorowankę, fajna karteczka i piękna inspiracja, dziękuję za udział w wyzwaniu PaperPassion

    OdpowiedzUsuń
  9. Przesłodka karteczka, Tilda piękna :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Passion. Powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna karteczka, taka trochę w jesiennym stylu, ale za to bardzo kolorowa i pełna optymizmu. Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Passion i życzę powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Album ślubny dla Craft o'clock

 Hej wszystkim! Dzisiaj pokażę Wam albumiku ślubny w bardzo nietypowej formie. Bo dorobiłam do niego etui z papieru i folii pcv z zapięciem ...