wtorek, 3 listopada 2015

Na słodko - kolejny przepiśnik

Odkąd mam grafiki Janet nie umiem się powstrzymać, by ich nie używać. Póki co stale na tapecie te słodkie, ciasteczkowe, muffinkowe. Idealne na przepiśniki - mam tylko nadzieję, że kucharz się nie pomyli podczas przygotowywania swoich pyszności :)

Dziś w mega żywym połączeniu kolorystycznym - turkus i róż :)





Przepiśnik zgłaszam na wyzwania:

- Digital Paper by Janet "Moja ulubiona grafika"


- Skarbnicy Pomysłów "Clean & simple"


- Pomorze Craftuje "Na słodko"

Ja chwilowo mocno zabiegana. Doby za mało, zajęć za dużo, pomysłów (jak to ja :D) jeszcze więcej. Na dniach będzie kilka dni wolnych to pewnie pojawię się częściej z kolejnymi rzeczami co czekają w kolejce. Pozdrawiam i dziękuję za tyle miłych komentarzy.

27 komentarzy:

  1. Ale przepiśnik w tym biegu zrobiłas cudny. A tak na marginesie, to kiedy miałaś nadwyżkę czasu? Buziaki,

    OdpowiedzUsuń
  2. Zeżarło mi komentarz. Przepiśnik cudny i słodki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest jest Danusiu. oj masz rację tego czasu nigdy nie ma. Taki zwariowany pęd jest :( Buziakuje kochana i ślicznie dziękuję

      Usuń
  3. Świetny przepiśnik! Powodzenia w wyzwaniach!
    Pozdrawiam ciepluteńko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa praca :)
    Dziękuje za udział w wyzwaniu Digital Paper :)
    Pozdrawiam serdecznie - Padoriaa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajowy ten przepisnik . Swietne klorki nadaja mu uroku. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trochę się bałam jak będzie przy tak mocnym połączeniu a wyszło bardzo ok :) dzięki

      Usuń
  6. Wspaniały notesiki. Pięknie ozdobiony. Powodzenia w wyzwaniu. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealny do zapisywania przepisów na ciasta i desery. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny...uwielbiam grafiki Janet ale jakoś ostatnio choróbsko mnie łamie i nie mam veny zrobić nic na wyzwanie....

    OdpowiedzUsuń
  9. prześliczny :) dziękuję za udział w mojej zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uroczy przepiśnik :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Digital Paper :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny przepiśnik!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Słodka ta dziewuszka.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu w Skarbnicy Pomysłów!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Album ślubny dla Craft o'clock

 Hej wszystkim! Dzisiaj pokażę Wam albumiku ślubny w bardzo nietypowej formie. Bo dorobiłam do niego etui z papieru i folii pcv z zapięciem ...