sobota, 28 listopada 2015

Dla dziecka - cała ja :) mały recykling :)

Wiem, wiem ostatnio mało biżuterii :) I dziś jej także nie będzie. Ale także nie pojawi się nic scrapowego :) Odetchnęliście z ulgą?:)

Dziś coś specjalnie dla mojej małej. Do zabawy z lalkami. Tytuł trochę przewrotny, bo kto zna już choć trochę co robię wie, że tworki fimowe uwielbiam i robię takie swoje a nie powielone wzorki. Tym razem postanowiłam wykorzystać je jako jedzonko dla lalek. Uwierzcie mi na hasło jedzenie dla lalek wyskakuje albo plastikowe badziewie albo rzeczy ręcznie robione ale w dużych cenach. Dlatego postanowiłam poratować sytuację sama. Lada dzień pokażę Wam zdjęcia jak takie jedzonko wygląda w użyciu (tylko muszę poczekać na aparat :)). A póki co już wiem, że pomysł trafiony w 10. Mała bawi się nimi non stop, stale ich szuka jak zaczyna zabawę. Lalki nalewają herbatę, lalki szykują ciasto, podają jedzonko etc. Zabawa super.


Pokazuję tylko część tego co tam wymyśliłam:

- półmisek z herbatką i ciasteczkiem
- filiżanki z herbatką





Do kompletu jest imbryczek na herbatkę.

A teraz może kogoś zaskoczę ale... wszystkie te rzeczy powstały z przerobienia biżuterii :) Trochę straciłam serce do pokazywania pewnych rzeczy, które robię i zostało kilka rzeczy z myślą i co dalej. Zaczęłam je przeglądać pod kątem komu co mogłabym sprezentować. I zostały dwie rzeczy pierścionek metalowy o taki:


i komplet ceramiczny taki:


Już od dawna kusiło mnie zrobić coś dla lalek i jakoś tak mi schodziło. A tu podchodzi Z do tego imbryczka i pyta czy lala może zrobić herbatę. Chwila olśnienia i zabawy ze sprzętem. Z imbryczkiem najmniej, bo tylko zdjęłam łańcuszek. Herbatka w filiżankach zyskała błysk dzięki fimo liquid, by była trwalsza i wytrzymała na działanie małych rączek. Najgorzej szło z pierścionkiem bo obawiałam się, że próba rozłożenia go na części pierwsze bez popsucia góry spełznie tylko na zamiarach. Okazało się, że chwila nacinania i odrobina siły dały efekt otrzymania ślicznego półmiska. Ja szczęśliwa bo dziecko szczęśliwe. Dziecko mega zadowolone i szczęśliwe. Uprasza o więcej :) Trzeba będzie porobić :) I mam ochotę porobić jej jakiś ciasteczek, bułeczek i wiele, wiele innych tworków dla lalek.

Jak Wam się podoba taki pomysł?

A ja mam w domu przedszkolaka kolejnego :) Kiedy to minęło pytam? 


Moje słodkie tworki dla lalek Z zgłaszam na wyzwania:

- Pomorze Craftuje "Cała ja" - moje własne pomysłowe tworki, kombinowanie z przerobieniem biżu- po prostu cała ja :)

- Pracowni Rękodzieła Szok "Ciepło i przytulnie" - lalkom jak piją taką dobrą herbatkę jest ciepło i przytulnie, prawda? Mam nadzieję, że ktoś wreszcie moją roztrzepaną pomysłowość doceni :D



Dziękuję wszystkim za przemiłe komentarze, za wpadanie choć ja ostatnio nie miałam czasu Was odwiedzać. Tym bardziej mi miło, że pamiętacie, że chcecie. Pozdrawiam wszystkich,

25 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądają : ) a co czasem treba coś zrecyklingować. Cudna ta Twoja corcia. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają jak prawdziwe, super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite!!! Podziwiam Cię za chęć i precyzję robienia takich maleństw.
    Pozdrawiam Beatko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Aniu -pozdrawiam

      mnie bardziej przeraża ten ciąg dalszy, o który mała prosi :D włącznie z tym, ze mikser mam stworzyć :)

      Usuń
  4. Kapitalne! Powodzenia życzę w tych konkursach. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki - zobaczymy, zobaczymy choć ja mało wierząca w siebie jestem :D

      Usuń
  5. Twoja roztrzepana pomysłowość jest genialna :) i z pewnością doceniona :) dziękuję bardzo za udział w wyzwaniu PR SZOK. Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj to fakt roztrzepana z pomysłami jestem bardzo :P ale skoro to procentuję to nie zmieniam tego :D

      dziękuję ślicznie

      Usuń
  6. cudowne i takie mini mini no SZOK .... dziękuję z udział w wyzwaniu PR Szok Ki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezwykle pomysłowe :) i ta dbałość o szczegóły!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Pracowni Rękodzieła SZOK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko ślicznie dziękuję. Dziś rosnę od tych pochwał:)

      Usuń
  8. Ciekawie tutaj :)
    Dziękuje za udział w wyzwaniu PR SZOK :)
    Pozdrawiam serdecznie, Padoriaa

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Pomorze Craftuje. Urocza praca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ślicznie - choć jak zawsze się nie udało :(

      Usuń
  10. Prześliczne są Beatko :) Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Album ślubny dla Craft o'clock

 Hej wszystkim! Dzisiaj pokażę Wam albumiku ślubny w bardzo nietypowej formie. Bo dorobiłam do niego etui z papieru i folii pcv z zapięciem ...