niedziela, 31 stycznia 2016

Idzie nowe - nowości w biżutkach - opaska i grzebyk z kwiatuszkami


Głowę pełną pomysłów mam - jak zobaczyłam tutka w necie na takie kwiatuszki zwyczajnie wiedziałam, że muszę je zrobić. A że zapasy przebrane i można znaleźć materiały to działam. Mała szczęśliwa bo kilka drobiazgów dla niej powstało :)


Przede wszystkim opaska z kwiatuszkami i listkami. Jest taka delikatna i zwyczajnie słodka.

Przydała się zabawa z wrapami :)


Opaskę zgłąszam na dwa wyzwania:



Dla mnie twórczość Van Gogha kojarzy się z kwiatami, dużą ilością kwiatów - jego kwiaty migdałowca, którymi się starałam zainspirować są tak piękne, delikatne, że przejść obojętnie się nie da. Zobaczcie sami:




Prawda, że barwy piękne? Jedne z moich ulubionych, choć mniej znane. Kiedyś w Paryżu w Muzeum d'Orsay była wystawa czasowa z zebranymi, wypożyczonymi dziełami Van Gogha. Przeżycie uwierzcie niesamowite, właśnie wtedy zakochałam się w jego kwiatach. Te dzieła powstawały ok. 1890roku kiedy był on zaintrygowany Japonią.

- bloga Studio75 - "Vintage" - traktując temat trochę przekornie bo dlaczego vintage  miałby być tylko w formie scrapów :)


A na dokładkę dorobiłam grzebyk do włosów:




Muszę Wam jeszcze coś pokazać - jakiś czas temu Aga z bloga Mrs. Polka Dot udostępniła przygotowane przez siebie grafiki na plakaty i kubki dla dziadków (znajdziecie grafiki w poście, do którego link podałam). Sama zrobiła ze swoimi dzieciaczkami kubeczki dla swoich. Pomysł rewelacja ale u nas żadna z babć nie używa kubków :) Zaczęłam szukać kto w "normalnej" cenie robi nadruki na filiżankach i szklankach. Firm oferujących taką usługę wbrew pozorom jest dużo ale najczęściej w grę wchodzą tylko hurtowe ilości. Wzory i kształty śliczne. Niestety fakt posiadania 12-36sztuk takich samych filiżanek nie był do zaakceptowania. 

Ostatecznie szklanek z rączkami nikt na sztuki nie robi. Ale znalazłam firmę robiącą pojedynczo filiżanki. I tak babcie dostaną filiżanki ze spodkami a dziadkowie kubeczki do latte.

Firma, w której zamawiałam to Extrema - znajdziecie sklep TUTAJ. Polecam - szybko i sprawnie. Rzeczy były gotowe z dnia na dzień. 

Myślę, że się spodobają :) Co myślicie?







Pozdawiam Was serdecznie.

19 komentarzy:

  1. Opaska i rzemyk wsspaniale wyglądają : ) powodzenia w wyzwaniach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Opaska i grzebyk wyglądają przepięknie, i te kubeczki dla dziadków super pomysł :))). Dziękuję za udział w moim candy i życzę powodzenia w losowaniu :))).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki dzięki - no cóż nie powiodło się w candy :) zapraszam na dłużej

      Usuń
  3. Opaska i grzebyk są śliczne, a kubeczki i filiżanki na pewno się spodobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. absolutnie przepiękne, urocze, delikatne, romantyczne <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękujemy za udział w wyzwaniu PC

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kwiatuszki :) Chyba widziałam ten sam tutorial ;)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio75.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. he he - sporo tego w necie jest. Robi się super. Polecam.

      pozdrawiam Novinko!

      Usuń
  7. Oh my these are gorgeous !!!!! Thank you for playing alone with studio 75!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawa opaska :) Dziękujemy za zgłoszenie pracy na wyzwanie Pomorze Craftuje :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Joanna, DT PC

    OdpowiedzUsuń
  9. cudaski dla młodej damy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Album ślubny dla Craft o'clock

 Hej wszystkim! Dzisiaj pokażę Wam albumiku ślubny w bardzo nietypowej formie. Bo dorobiłam do niego etui z papieru i folii pcv z zapięciem ...