sobota, 9 stycznia 2016

Szkatułka w turkusach

Oto moja kolejna mix mediowa praca, zrobiona specjalnie w prezencie dla teściowej. Kolory idealnie pasujące do jej sypialni: niebieski, odrobina żółci, złoto. Nie wiem czy to widać, że to dopiero trzecia praca robiona technikami mix mediów ale ja jestem z siebie bardzo dumna. Podoba mi się to ciapanie. Dużo osób )nawet takich sceptycznych do robótek ręcznych) chwali jak fajnie mi to wychodzi i że się bardzo podoba. A każda z osób dziergających różne rzeczy własnymi rączkami najlepiej o tym wie, że taki komplement jest najlepszym z możliwych :)


Na spodzie pod kwiatkami jest kawałek koronki, dalej kwiaty, styropianowe brokatowe kuleczki, szyszka, kwiatuszki styropianowe, perełki, mikrokuleczki w kolorze złota, złoty brokat, tekturka, którą potraktowałam specjalnym żelem i się błyszczy.


W pracy użyłam mgiełek z zestawu polecanego przez Aidę w kolorach żółci i turkusu.



Brokat, mikrokuleczki, gel do napisu i mgiełki zakupione w Na Strychu.
Wiekszość kwiatuszków w CherryCraft.
Tekturkowy napis i media z  13arts.


Szkatułkę zgłaszam na trzy wyzwania:

- "Błyszczące" wyzwanie w Na Strychu - co tu dodawać więcej - wszystko się błyszczy :) i drobinki brokatu i mikrokuleczki i brokatowe kulki styropianowe, pożelowany napis czy lśniące perełki :D



- bloga Pomorze Craftuje "Żyj kolorowo z paletą" - użyte kolory z palety: złoto, żółć i niebieski i perełka ciemno szara.


- bloga Scrapek.pl "Na okrągło" - okrągła szkatułka, pokryta dużą ilością okrągłych mikrokuleczek :)



Znikam na kilka dni. Trzymajcie kciuki, żebym wróciła cała i zdrowa. Z nowymi siłami do działania :)

Dziękuję za komentarze i pozdrawiam.

18 komentarzy:

  1. Przepiękna ! Cudowne wykonanie !

    OdpowiedzUsuń
  2. tworzysz i tworzysz pracowita mrówko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna szkatułka! Bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam i życzę powodzenia w wyzwaniach :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwieeelbiam turkus, a szkatułka przecudna jest

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja!!! Cudnie się prezentuje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Po prostu boskie. Też bym chciała umieć robić takie piękności :)Zapraszam do mnie na nowego bloga www.mamaszyjezosi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudo!!!Brak słów. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Absolutnie możesz byc dumna ze swojego mediowania!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudeńko wyszło spod Twoich rączek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cuuuuudne!!! I to jeszcze w turkusach, które uwielbiam! Prezentuje się obłędnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyszło cudownie! Piękne kolory i kompozycja :) Wcale nie widać, że to trzecia praca, masz talent do mediowania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny prezent, cudownie ozdobiłaś pudełko!Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka!

    OdpowiedzUsuń