sobota, 16 stycznia 2016

Misio z serduszkiem

Notesik powstał jako prezent mikołajkowy dla mojej uczennicy na dokładkę do ramki (pokazywałam ją TU) ale wyszło, że inna z dziewczynek została bez prezentu więc podzieliłam swój by obydwie się cieszyły, że tego dnia coś dostały :)

Notesik miał być taki dziewczęcy, kolorowy. Dołożyłam cieniowania, stempelkowy napis i dużo dużo wstążek (także kulkowych, których szukałam od pewnego czasu i podczas art in town zrobiłam sobie zapas :)).




Misiek Me to You - pokolorowany przeze mnie copikami - żeby był mega słodziutki.


Notesik się spodobał a to wiadomo największa nagroda :)

Dodatkowo próbuję szczęścia i zgłaszam mój notesik na styczniowe wyzwanie Scrap-shop "Miłosne ze zwierzakiem"


I na wyzwanie w Przydasiach Pasjonaty "Mój ulubiony przydaś" - przede wszystkim moim ulubionym przydasiem są stemple - różne, różniaste co już chyba wszyscy zauważyli w moich pracach - uwielbiam napisy, uwielbiam magnolię i J.Nutting, uwielbiam kształty ale też kwiaty. Uwielbiam je w różnych kolorach ale też czarne, które mogę pokolorować :) mój faworyt :)

Wykorzystam jeszcze fakt, że w pracy poużywałam w wiekszości pozostałych pociętych skrawków - dlatego pracę zgłaszam na ścinkowe wyzwanie w Scrap-ścinki "Jestem oszczędna, skrawkuję" - kartki to pozostałości z wycinania laleczek do ramek (tej pokazywanej i tej co dopiero ujrzy światło dzienne bo zdjęć nie miałam kiedy zrobić), do tego białe wycinanki to źle zadrukowane wkładki do zaproszeń, tak samo napis notes to wąski kawałek pozostały po odcięciu wkładek. Balonik to kawałek niebieskiego papieru - tak mały, że na cały sznurek go nie starczyło dlatego specjalnie schowany jest pod misiem. Okrągły to też resztka z robienia mini notesików. 



Ja wróciłam z Brukseli. Warsztaty były mocno intensywne i w sumie nie było czasu na zwiedzanie. Co prawda moje zdanie o Brukseli jest wyrobione kilkanaście lat temu i po tym wyjeździe nic a nic się nie zmienia :(

W sumie to wszędzie czuło się strach, dużo policji i wojska na ulicach. Idąc na obowiązkową kolację przeszliśmy Starym Miastem. Pokażę kilka migawek Brukseli nocą:









Pozdrawiam serdecznie.

19 komentarzy:

  1. Uroczy notes ; ) piękne zdjęcia. Pozdrawiam Cię

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodki notesik ;) Dziękuję za udział w scrap-ścinkowym wyzwaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudny notes. Jak ja uwielbiam scrapowanie :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę jest bardzo dziewczęcy

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny notes. DZiękuję za udział w wyzwaniu- pozdrawiam-jot.be.gie DT PrzydasiePasjonaty

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczy notesik, na pewno się spodobał osobie obdarowanej. Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap Shop :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodziak z tego misia:)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Przydasie Pasjonaty

    OdpowiedzUsuń
  8. dziewczyny dziękuję, dziękuję za wszystkie komentarze !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super notesik! Dobrze, że w taki wspaniały sposób wybrnęłaś z sytuacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za wzięcie udziału w wyzwaniu Scrap Shop, Misiu słodki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. słodki ten notesik ... - dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap Ścinki Ki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Wiosenny HDF dla Craft o'clock

 Hej kochani! Ja dziś przychodzę z mega kolorowym, wiosennym hdfem. Tutorial jak taki wykonać znajdziecie TUTAJ. A ja pokażę Wam jaki jest m...