czwartek, 11 sierpnia 2016

Taca z kwiatami - Green Gate

Taca także trochę poleżała i czekała na swoją kolej. Jeszcze wymaga lakierowania kilkakrotnego i można używać. Brakuje pomysłu, gdzie będzie stała bo trochę się w kuchni na blatach zmieniło ale w ostateczności będzie na tarasie.



Serwetki z Green Gate sukcesywnie zbierane i kupowane na wyprzedażach :)


Dużo bejcowania :)

Ja teraz kilka dni poza domem jestem. Szczerze mówiąc we własnym domku ferajnę łatwiej zająć. Nawet pójście w deszczowy dzień do kina wcale nie działa na nich uspokajająco, bo nie mogą poszaleć u siebie w ogródku. Staram się jak mogę zapewnić im różne atrakcje. Jak pogoda dopisze to jeszcze coś się uda zobaczyć. Ale generalnie pierwszy raz jestem po wakacjach mega zmęczona. A na dokładkę dosłownie nic z rzeczy, które zaplanowałam do zrobienia w wakacje (w domku), nie jest zrobione. I obawiam się, że czasu na ich zrobienie nie będzie :( Jeszcze tydzień i zaczyna się chodzenie do pracy. Niech ktoś wydłuży dobę tak, żeby dzieci dłużej spały :D :D :D

9 komentarzy:

  1. Wspieram Cię i doskonale rozumiem. W czasie deszczu dzieci się nudzą. Taka wulkania natura
    Ps. Mam takie samo radyjko w domu po babci :D
    Ach! i oczywiście taca zacna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Radyjko przeleżało w piwnicy kilka lat aż w zeszłym roku się nad nim zlitowałam i zakochałam na nowo :) Bardzo cieszę się, że ani mi ani nikomu nie wpadł do głowy pomysł wyrzucić go.

      dzięki cieszę się, że tacka się spodobała

      a dzieci oj tak w taką pogodę zwyczajnie się nudzą. Nie są w stanie zabawić się czymkolwiek na dłużej :(

      Usuń
  2. Beatko,
    taca superaśna i turkusowa:))

    Takie radia też pamiętam z dzieciństwa, bardzo fajnie wciskało się klawisze i lampy tajemniczo świeciły...ech.
    czy ja mam już bzieraż takie kolory na pled, co by do tacy pasowały? ;)
    Znam i ja takie powakacyjne zmęczenie, bo oczy trzeba mieć w...szędzie:)
    Ale już po lecie, wieczory dłuższe, niestety:(
    dzieciaczki wrócą do normy, a Tobie sił witalnych życzę:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ta taca - wszędzie znajdzie zastosowanie, w kuchni, na tarasie,....
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie prezentuje się ta taca. Jest po prostu piękna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje wakacje też bardzo męczące były :) choć na szczęście małych dzieci nie ma, więc już na głowie nie trzeba stawać i cudów wymyślać :D Twoja taca przypomniała mi o moich dwóch leżących i czekających, ale pewnie jeszcze poczekają, bo takiej fajnej jak Twoja to nie zrobię, turkus i róż coraz bardziej mi się podobają :0

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Album ślubny dla Craft o'clock

 Hej wszystkim! Dzisiaj pokażę Wam albumiku ślubny w bardzo nietypowej formie. Bo dorobiłam do niego etui z papieru i folii pcv z zapięciem ...