sobota, 16 marca 2013

Coś słodkiego .... mniam

A dzisiaj będzie na słodko... 

Ostatnio znowu jestem w klimatach słodkich i w robótkach i w kuchni. 

W kuchni właśnie stygną upieczone biszkopty do tęczowego tortu dla małego - 6 kolorów :) Wyglądają cudownie. Jutro rano zrobię masę i połączę wszystko w całość. Już nie mogę się doczekać. Postaram się zrobić jakieś zdjęcie gotowego środka.

A na tapecie biżutkowej oprócz sutaszków królują czekoladki, ciasteczka i same inne smakowite kęski.

Pierwszy z nich to bransoletka (powinnam napisać o wdzięcznej nazwie szewc bez butów chodzi :)) - marzyłam o własnej milce i mam - na dokładkę morelowy jadeit - jest cudny. Kasiu dziękuję za grafikę muffinkową (już wiesz na co mi była potrzebna :))


Mała kawka z serduszkiem i ciasteczkami





Ciasteczka sztyfty na srebrze


Jak już jestem w klimatach Fimo to jeszcze dla przyjaciółki takie oto spineczki zrobiłam





Z fajnych rzeczy pokażę Wam moim zdaniem super wynalazek dla dzieciaków - widziałam kiedyś w wersji filcowej ale hmm średnio filc lubię to jakoś mnie nie zainteresowało. A te zwierzaki są zrobione z gąbki i mają multum dodatków. I tak oto za całe 1,4euro moi mieli świetną zabawę w tworzenie zwierzaków. Na różnych stronach można w PL znaleźć tak samo za niewielkie pieniążki.



Pozdrawiam i miłego weekendu życzę.

6 komentarzy:

  1. jak apiękna mufinka....heheheh...a sineczki to dla Ani córeczki???...super te zwierzaki dla chłopaków...musisz koniecznie odać mi jakiegoś linka to kupię swoim...zawsze to nowe zajęcie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Do zjedzenia :):):) Takie piękne :)
    Pozdrawiam ☼

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ apetycznie dzisiaj u Ciebie :).
    Bransoletka z czekoladką i ciasteczkowe kolczyki mnie urzekły!!!
    A składane zwierzaczki to świetny pomysł na zabawę dla dzieci rozwijający kreatywność.

    OdpowiedzUsuń
  4. śłodko tu dziś u Ciebie, słodko!
    I z chęcią taki teczowy tort zobaczę, bo już o tym słyszałm, ale nie widziałam- musi być cudny!
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pyszne słodkości :))Śliczne!Zwierzaczki super,bardzo fajny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne słodkości :) Bransoletka cudna.
    I fajna zabawa dla dzieci - muszę pomyśleć o czymś takim :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Wiosenny HDF dla Craft o'clock

 Hej kochani! Ja dziś przychodzę z mega kolorowym, wiosennym hdfem. Tutorial jak taki wykonać znajdziecie TUTAJ. A ja pokażę Wam jaki jest m...