czwartek, 20 lutego 2014

Akademia umysłu Junior - Zima i nie tylko...

Tak, tak dostaliśmy do przetestowania wersję zimową znanego nam programu. Prawda jest taka, że moja ferajna w ciągu 2 dni poznała ją dużo lepiej ode mnie bo najchętniej nie odchodziliby od kompa :)


Z tego, co ja zdążyłam się zorientować to są puzzle rozrzucanki, odszukiwanie ukrytych prezentów, szukanie różnic, zapamiętywanie drogi. Ktoś, kto to wymyślał miał naprawdę super pomysł, żeby to tak rozłożyć, podzielić tematycznie i posegregować na pory roku. Jak dla mnie rewelka.



Skupienie na twarzy :)


Mały przede wszystkim - mama z ukrycia go podłapuje



Jeżeli ktoś się waha czy dzieci mogą używać kompa rodziców to powinien przy takich programach zmienić zdanie. Wiesz co Twoje dziecko robi i jest bezpieczne trenując pamięć i koncentrację.

Programy dostępne są TUTAJ.

A jeżeli ktoś nie ma możliwości, żeby jego dziecię siadało do kompa w domku to przypominam, że skuteczny trening pamięci i koncentracji jest możliwy także w przedszkolach i szkołach dzięki multimedialnym programom edukacyjnym z serii Akademia Umysłu JUNIOR  EDU. Więcej informacji na ten temat na stronie AU - TU

A na koniec pokażę co robi Z kiedy chłopcy grają :D




Uwielbiam :)

Pozdrawiam serdecznie

1 komentarz:

  1. heheheheh...ubawiłam się patrząc na małą...ale kruszynce włoski urosły...a co do tych gier to kusisz, kusisz od dawna...trzeba będzie w końcu coś zakupić...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Album ślubny dla Craft o'clock

 Hej wszystkim! Dzisiaj na szybko album ślubny z papierami z kolekcji A Day to Remember od Craft o'clock. Taki parawanik pierwszy raz ro...