sobota, 27 września 2014

Pomarańczowy, jesienny Dzień Nauczyciela

Komplet zrobiony specjalnie ze względu na zbliżający się Dzień Nauczyciela.

Słój ze słodkościami (trzeba nauczycielom osładzać życie - wiem to z doświadczenia :)) i karteczka dla ukochanej Pani :)




Na karteczce i na tagu urocza Gorjuss pokolorowana copicami przeze mnie.




Cały zestaw zgłaszam na wyzwanie bloga sklepu Na Strychu pod tytułem Jesienny Pomarańcz.

Tylko muszę pokombinować jak dodać te wszystkie linki i obrazy z komórki :)


Udało się i aż nie wierzę, że dałam radę. I to bez telefonu do męża by pomógł ;)

To jeszcze dodam komplet na wyzwanie na blogu Kartkowe ABC - wyzwanie S jak Stempel - ze względu na obecność stempelków na każdej części kompletu :)


I ze względu na barwy jesienne (pomarańcz, beże, brązy) i jesienne liście dodaję komplet na wyzwanie bloga sklepu Rapakivi.


To tyle. Pozdrawiam wszystkich.

7 komentarzy:

  1. Takim prezentem to Pani będzie zauroczona:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj jak żałuję że nie dla mnie ;) Pani na pewno będzie szczęśliwa.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ....super komplecik zrobiłaś...

    OdpowiedzUsuń
  4. Pani na pewno będzie zadowolona z takiego prezentu, bo jest fantastyczny :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna, jesienna kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu w Kartkowym ABC.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jesienna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowe ABC.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Album ślubny dla Craft o'clock

 Hej wszystkim! Dzisiaj pokażę Wam albumiku ślubny w bardzo nietypowej formie. Bo dorobiłam do niego etui z papieru i folii pcv z zapięciem ...