piątek, 11 listopada 2011

Kule cd :) i nadal drobiazgi

    Nie mogę uwierzyć w odzew na maila wysłanego po znajomych z linkiem do bloga. Jak co roku wysyłam informację i zawsze wiele osób się odzywało ( i nie chodzi mi o same zamówienia ale o sam fakt miłych słów od dawno niewidzianych osób) ale tym razem jestem w dużym szoku. Był moment, że przez kilka godzin liczba obejrzeń blogu dawno przekroczyła 150 i stale rosła. Miłe maile, miłe słowa, uśmiech wirtualny- coś pięknego. Do tego grono obserwatorów wzrosło o nowe twarze, które trafiły tu do mnie  często przypadkiem zostawiając tyle cudownych słów. Dziękuję wszystkim. To bardzo miłe. Szczególnie po dniach z chandrą na czele i chęcią rzucenia tego w kąt :) No może nie dosłownie ale brak dostępu do moich klientek zrobił swoje. Nagle jestem tu i na nowo poszukuję zainteresowania moim dzierganiem :) Ale może i tutaj coś się ruszy w temacie w końcu. Jak widać poddawać się nie wolno.

   Dziś pokażę kulki ze Swarovskim. Wiem, że takie gotowe można kupić, ale żal by mi było kasy :P dwa to fajna zabawa wypleść je samodzielnie. Kolorek emerald, rozmiar biconek 6mm.




I nowa porcja zwyklaków, acz kuszących :)

numeracja będzie jako cd z poprzedniego posta co by się nie myliły jak pytacie o nie :)

4. muszle seashell z biconką Swarovskiego w kolorze golden - srebro pr. 925 - mogą służyć jako ślubne bo są bardzo delikatne



5. lampworki czarno- różowe z biconką Swarovskiego w kolorze rose ( te chyba zostaną dla mnie :)) - srebro pr.925


Przed chwilą zobaczyłam, że za kilka tygodni wybije roczek bloga. Może małe candy z tej okazji? Ale nie wiem co przygotować? Sutasz? AC? Jakieś propozycje? Wszystkie mile widziane. Miłego dnia życzę.

10 komentarzy:

  1. Witaj Beatko, trafiłam do Ciebie pierwszy raz dzięki Nince z Aninkowa. Nie przestawaj robić tego, co robisz, bo Twoja biżuteria jest naprawdę piękna! Głowa do góry! Cokolwiek by się nie działo będzie lepiej! Pozdrawiam serdecznie, Karolina

    OdpowiedzUsuń
  2. Beatko, kochanie nie rezygnuj z tego co robisz, jesteś bardzo zdolna, piękne kolczyki i reszta. Chciałabym mieć te wszystkie rzeczy są takie piękne. A co do sprawy o której pisałyśmy to będzie dobrze. Wiara czyni cuda i mam nadzieję, że tak się stanie. Pozdrawiam Ciebie kochana i chłopców. Buziaki
    ps: cokolwiek przeznaczysz na candy to wygrany będzie wielkim szczęściarzem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne te kulki !
    pozdrawiam i nie poddawaj się ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Beatko kule jak i pozostałe kolczyki są piękne:)Jakoś przeoczyłam Twój poprzedni post,a tam też same piękności,a biedroneczki-cudo!!!!Ty wiesz kochana czego ja Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znów piękności ! :-) Dziękuję również za odwiedziny, a co do Twojego pytania - domki maluję ręcznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kulki z biconek i reszta śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziekuje dziekuje dziekuje dziewczyny jestescie kochane - cudowne slowa piszecie

    nina- ja Tobie juz dziekowalam ale tu jeszcze raz dobra duszyczko bardzo dziekuje za wszystko

    OdpowiedzUsuń
  8. że co że chcesz zrezygnowac z robienia tak pięknych rzeczy!!! ani się waż!!! Sama chciałabym umiec robic takie cuda!!!
    Głowa do góry i ręce do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajną tworzysz biżuterię.
    Podobają mi się te pierwsze kolczyki. One są zrobione z pojedynczego korala czy są to maleńkie koraliki??
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dziekuje slicznie :)

    Agnes- chyba tylko to zostaje- brac sie do roboty :)

    Katarzynko- odpowiedzialam na maila. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Wiosenny HDF dla Craft o'clock

 Hej kochani! Ja dziś przychodzę z mega kolorowym, wiosennym hdfem. Tutorial jak taki wykonać znajdziecie TUTAJ. A ja pokażę Wam jaki jest m...