wtorek, 10 kwietnia 2012

I znowu wysypało bransoletkami

U nas cisza przed burzą -  dziergam coś stale jak tylko czas i siły są. Ale jednego i drugiego obecnie za mało. Pomysły nowe są i plany. Kilka fajnych rzeczy, nowych powstało więc mam co pokazywać tylko nie mam kiedy siąść do komputera. Miałam przed świętami posta dać z życzeniami ale nie zdążyłam. Mam nadzieję, że wszystkim spokojnie minęły święta i nabraliście sił na stawianie czoła kolejnym dniom.

Dzisiaj kolejny wysyp bransoletek bo trochę się ich nazbierało. A kilka w planach do zrealizowania. Oby klientki były cierpliwe bo stale mi brakuje elementów na ich wykonanie. A niektóre nie są łatwe do zdobycia. Powoli, powoli pewnie się uda.

Dzisiaj misz masz kolorystyczny i techniczny :)

Na początek rzemykowa różowo-brązowa z pandorkami


Koral z kluczem ze srebra pr.925





Szklane perełki z charmsem w kształcie torebki



Azuryt z listkiem

Hematyt z charmsem z delfinkami i cyrkonią

Komplet dwóch bransoletek z hematytami (na jednej kluczyk srebro pr.925)


Onyks z kozaczkiem















Prosta ze srebrem pr.925 i szklanymi koralikami

Tyle na dziś :)

Miłej nocki życzę i obiecuję, że jutro sfotografuję rzeczy, które dziś skończyłam.

5 komentarzy:

  1. ...jak zawsze szalejesz kochana...piękne są...nie widać korala z kluczem...chyba zapomniałaś dodać...mnie się bardzo podoba ta z kozaczkiem...kozacka jest...heheheheheh

    OdpowiedzUsuń
  2. oj z tym szalenstwem to ciezko ostatnio :) za malo sil. ale cos dziergam, dziergam :) byla jeszcze jedna ladna czarno-bordowa ale szybko zniknela,ze nie moglam sfotografowac :(

    kluczyk tam jest z boczku dynda na tej jednej ale na bialym tle jest jasny

    ta z kozaczkiem taka fajna jest

    buziaki kochana

    OdpowiedzUsuń
  3. cudeńka :DDDDDDDDDDDD prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze, jedynka zachwyca. Beatko, jesteś bardzo pracowita, przy dwóch chłopcach i trzecim dzieckiem na wylocie - pełny podziw:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza różow-brązowa jest fantastyczna! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Wiosenny HDF dla Craft o'clock

 Hej kochani! Ja dziś przychodzę z mega kolorowym, wiosennym hdfem. Tutorial jak taki wykonać znajdziecie TUTAJ. A ja pokażę Wam jaki jest m...