sobota, 16 lipca 2016

Kwiatowo, makowo na łące

Nawet nie wiecie ile czasu szykowałam się do zrobienia tego LO. Czas, którego pewnie każdemu brakuje niestety i mi dał pstryczka w nos :) Nie miałam szans. Aż przyszedł ten dzień, gdy zwyczajnie nie prasowałam, nie sprzątałam, ferajna usnęła mimo wakacji dosyć wcześnie a ja zasiadłam i go zrobiłam. Na drugi dzień popsikałam, pochlapałam a dziś mi już go chciano ukraść (ach Ci dziadkowie :D).


Zdjęcia zrobione na łące obok dziadków domu. Co roku robię tam ferajnie zdjęcia i uwierzcie co roku jest wyzwaniem, żeby po pierwsze cała trójka spojrzała na mnie w tym samym momencie, cała trójka ustała grzecznie choć pięć minut. Rok temu mój tata zażartował, że na polu są żaby więc robienie zdjęcia skończyło się atakiem paniki u Z i jej płaczem i nie była na ani jednym zdjęciu choćby z półuśmiechem tylko z buźką zalaną łzami. Tak czy inaczej dla rozbawienia może kiedyś pokażę wszystkie ujęcia jakie udało się im zrobić. Jako że Z jest moją najspokojniejszą mimo wszystko modelką LO postanowiłam zrobić tylko z nią. Miało być jeszcze zdjęcie samych maków ale szkoda mi było papieru z Bee Scrap i zakrywania tych maków.


Produkty z 13arts w użyciu, papier makowy z Bee Scrap, Agateriowa maska.


LO zgłaszam na wyzwania:






Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za wszystkie komentarze i słowa wsparcia na priv napisane. Są teraz bardzo potrzebne.

11 komentarzy:

  1. Uwielbiam maki, świetna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ szalone! cudowna kompozycja i maki do tego, pięknie! Dzięki za udział w wyzwaniu BeeScrap! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne! Dobrze, że nie zakrywałaś maków kolejnym zdjęciem, dodają uroku.

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczne LO:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Lipcowym Wyzwaniu Craft Style:)!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne prace :) dziękujemy za zgłoszenie do DT The Scrappy Sketches

    OdpowiedzUsuń
  6. wielkie brawo za tego LO'sa! dzięki za wspólną zabawę z Hello Scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne LO :) mega pozytywne :) dziękuję za udział w wyzwaniu BeeScrap :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne LO z piękną modelką. Wiesz jakie zdjęcie by tam też pasowało? Nasze wspólne sprzed 23 chyba lat :)

    OdpowiedzUsuń
  9. :)

    21 w 95 je robiłyśmy chwilę przed balem ósmoklasisty :) a wiesz w sumie niedaleko robione ujęcia Z były :) choć okolica mocno w domy już obrośnięta a tam gdzie nasze robiłyśmy sama w blokach mieszkasz. szok :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Album ślubny dla Craft o'clock

 Hej wszystkim! Dzisiaj pokażę Wam albumiku ślubny w bardzo nietypowej formie. Bo dorobiłam do niego etui z papieru i folii pcv z zapięciem ...