czwartek, 14 lipca 2016

W złocie i czerni - sutaszowe kolczyki

Miało być wesele. Miała być czarno-złota sukienka i czarne pantofelki, miała być zabawa... i miały być pasujące do całości kolczyki najlepiej czarno-złote (bo przy moich ciemnych włosach czarnych nie widać)...

Sukienka i buty w szafie zostały, kolczyki powstały - może będą na inną okazję jak powody do świętowania i zabawy będą. U nas chwilowo kiepski czas. Nie chcę Was zanudzać i tak wystarczy, że mi ciężko. 

Wam pozostawiam kolczyki do podziwiania. Są długie, ozdobne, świecące.





Materiały: onyksy, taśma cyrkoniowa, koronka, sutasz i bigle w kolorze złotym.





Pozdrawiam wszystkich serdecznie.

12 komentarzy:

  1. Piękne kolczyki. Trzymajcie się kochani. Jeszcze nie jedno wesele będzie. Teraz rodzona jest najważniejsza. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu kochana wesela mi nie szkoda wręcz sił na nie nie miałam bo miało być dosłownie zaraz po końcu roku a dał mi on do wiwatu i potrzebowałam odpoczynku. Żałuję tylko, że obiecaliśmy, że będziemy i w ostatniej chwili odwołaliśmy. Żal mi, że zawsze te kolczyki będą mi się kojarzyć z tym czasem :(

      Usuń
    2. i żeby te problemy były pojedyncze - u nas chwilowo x 4 i to dobija :( czwórka najbliższych poważnie chora...

      Usuń
  2. Kolczyki piękne i eleganckie i na pewno będziesz mieć jeszcze radosną okazje, by je założyć. Trzymaj sie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne!!! Na pewno jeszcze będziesz miała mnówstwo okazji by je założyć.
    Pozdrawiam Beatko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przesyłam Ci ciepłe myśli. WIem co czujesz, bo u mnie w rodzinie też lekarze, szpital, choroby...
    Wiara i nadzieja, że będzie lepiej - tego się trzeba trzymać!
    A kolczyki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolczyki są piękne!
    Nie martw się, po każdej burzy wychodzi słońce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolczyki piękne. Mam nadzieję, że się wszystko ułoży i lżej będzie. Trzymaj się dzielnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję za wszystkie cudowne, oddające sił komentarze

    cieszę się, że kolczyki tak się spodobały

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Album ślubny dla Craft o'clock

 Hej wszystkim! Dzisiaj pokażę Wam albumiku ślubny w bardzo nietypowej formie. Bo dorobiłam do niego etui z papieru i folii pcv z zapięciem ...