piątek, 29 lipca 2016

LO w strugach wody

Jak tylko ujrzałam te zdjęcia chłopaków pośrodku wielkiej fontanny wiedziałam, że musi powstać z nimi coś fajnego. Żeby móc umieścić kilka zdjęć zdecydowałam się na LO (z wycieczki o której pisałam TU powstanie pewnie jeszcze jakiś album ze zdjęciami całej ferajny). 

A teraz LOsik z chłopakami i bajecznie kolorową fontanną:






Praca pochlapana mgiełkami, posplashowana czterema kolorami (granat, róż metaliczny, biel i czerń). 


I jeszcze jeden detal - nowa pasta strukturalna i nowa maska zakupione w Retro Kraft Shop - jestem zachwycona efektem :) 


Praca została przygotowana jako inspiracja na wyzwanie sierpniowe na blogu D.I.Y. pt. "Idziemy na wycieczkę"


Zachęcam do zgłaszania swoich prac. Macie czas do końca sierpnia.

Pracę zgłaszam na wyzwania:

- Misz masz papierowy "Fan lipca"


Użyłam tekturki z gwiazdeczkami o nazwie okrągła ramka z gwiazdkami, którą możecie znaleźć TU.

- Craft Passion Zahowaj wakacyjne wspomnienia"



- Projekt Wagi Cięźkiej "Praca z tagiem"


(dwa małe tagi i duży trójkątny z doczepionym łańcuszkiem).

Pozdrawiam wszystkich.

8 komentarzy:

  1. Śliczna pamiątka, wygląda bajecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne LO :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Passion.

    OdpowiedzUsuń
  3. super LO ! swietne kolorki ;) dziękuję za udział w wyzwaniu PWC.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna praca! Świetne wykonanie a chlapania rewelacyjne. Będzie piękna pamiątka. Serdecznie pozdrawiam -Gosia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna praca, ładne kolorki, dziękuję za udział w wyzwaniu PWC :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O matko jakie to piękne :) po prostu rewelacja.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Album ślubny dla Craft o'clock

 Hej wszystkim! Dzisiaj pokażę Wam albumiku ślubny w bardzo nietypowej formie. Bo dorobiłam do niego etui z papieru i folii pcv z zapięciem ...