sobota, 20 sierpnia 2011

Różności - swarovski

Co każda dobra żona robić powinna? siedzieć o 1 nad ranem i czekać, żeby obudzić swojego kochanego męża bo śpioch z niego totalny i prześpi powrót do domku :) I tak czekam a przy okazji buszuję po nowych blogach, po mapach i stronkach co ciekawego zobaczyć w najbliższym czasie z moimi mężczyznami.

Dziś obrobiłam zdjęcia ze Swarovskim w różnych opcjach:

Po pierwsze bransoletka- prosta i zwyczajna z plecionym woskowanym rzemieniem - kolorystyka niebiesko-brązowa i trochę nadal w klimacie morskim :)


Po drugie kolczyki Ali zrobione dosłownie w ostatniej chwilce przed wyjazdem - pokazuję je nie ze względu na kształt czy wzór ale na nowy kolorek jaki się pojawił w lipcu w ofercie Swarovskiego - Sahara. Moim zdaniem prześliczny. I nie dziwię się Ali, że ją skusiłam na niego :)



I na koniec coś co chyba będzie kolczykami ale jeszcze nie jestem pewna. Wydziergałam i nie miałam kiedy skończyć :) I tylko obfotografowałam. Wałeczki z biconek swarovskiego. Lekkie i bardzo oryginalne.


7 komentarzy:

  1. Piękna biżuteria. Cudo!Pozdrawiam ciepło. Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa na blogu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne ! Bransoletka morska bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko śliczne :) Kolczyki mają piękny odcień,a wałeczki z biconek to dla mnie nowość i super to wyszło :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobra z Ciebie żonka:)I jaka zdolna!

    OdpowiedzUsuń
  5. ...bransoletka super...widziałam w realu...kolczyki maja ciekawy kolorek a te wałeczki są cudne, kto wie może trafią do mnie w postaci kolczyków...

    OdpowiedzUsuń
  6. Gosiu- nie ma za co :)

    Ela- ciesze sie. dziekuje

    Katarina- niedlugo cd nowosci w temacie. takich wlasnie oryginalnych :) dzieki

    kasia, katerina- dzieki dzieki

    Niebiesko_Oka - bardzo mi milo dziekuje

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Album ślubny dla Craft o'clock

 Hej wszystkim! Dzisiaj na szybko album ślubny z papierami z kolekcji A Day to Remember od Craft o'clock. Taki parawanik pierwszy raz ro...