środa, 19 października 2011

Bab Bu Dżelud :) - nowy wisiorek sutaszowy

Nie wiem czemu ale ten wisiorek kojarzy mi się z Marokiem. Z klimatami przesyconymi blaskami, barwami. Taki jest ten wisiorek - świecący, mieniący, kolorowy ale w odcieniach niebieskich. Nie wiem czemu ale kojarzy mi się najbardziej z Fesem - tam kolor niebieski wiedzie prym :) Nawet brama Bab Bu Dżelud jest właśnie w tych kolorach.



Mam nadzieję, że się spodoba przyszłej właścicielce, którą będzie moja Mama. Nie doczekała się jeszcze nic sutaszowego i szczerze powiedziawszy nie wiem czy będzie zadowolona bo to jest ten tzw "trudny przypadek" do dawania prezentów ale liczę, że dodatki jakie będą do wisiorka i bukietu jako dania głównego zadowolą jej gust.


W wisiorku centralną część zajmuje kryształ Swarovskiego w kolorze Bermuda Blue (jeden z moich ulubionych), jako dodatki stanowią naturalne perełki i drobne koraliki szklane. Pierwszy raz zrobiłam taką falę dookoła głównej części i jestem bardzo zadowolona, że sama doszłam do tego jak ją zrobić i wyszła naprawdę przyzwoicie :) Zobaczcie sami.


Bardzo serdecznie witam nowych obserwatorów. I cudowne komentarze. To jest naprawdę budujące. Pozdrawiam w stanie euforii z 6cm :)


8 komentarzy:

  1. Kto by mógł odmówić i skrzywić się na takie cacko eeeeeee to niemożliwe

    OdpowiedzUsuń
  2. Beatko bardzo cieszy mnie Twoja euforia:),a wisior cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Beatko, fala wyszła przepięknie i równiutko i naprawde mozesz być dumna. A mama pewnie bardzo zadowolona.
    Ja sie przymieżam do jakiegoś zamówienia sutaszowego bo strasznie mam coś słabosc do tych rzeczy...ale to za jakis czas. Naprawdę przecudo i Salinka Ci to mówi!!!!!! Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  4. ...jakoś nie nosze wisiorków i nie wiem dlaczego zawsze chciałam żebyś mi dorabiała do wielu par kolczyków ale taki jak bym miała jako dodatek do wisiorków w uszach to bym na pewno z duma nosiła...jest przecudny...a kolor tego kryształka jest również jednym z moich ulubionych...

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny Beaciu! Buziaki posyłam :*:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję wszystkim :) Mama bardzo zadowolona co mnie mocno zaskoczyło - jest na etapie szukania grubego łańcuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Maroko, mimo ze w Egipcie to nadal kocham :))))
    tam sie poznalysmy....sciskam :)
    iza

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Karteczka komunijna dla dziewczynki dla Miszmasz Papierowy

 Hej wszystkim! Dzisiaj pokazuję karteczkę komunijną dla dziewczynki. Tekturki od Miszmasz Papierowy pięknie się na niej wkomponowały. Miłeg...