piątek, 5 października 2012

Na opaseczki i dużo metalu

O tych naszywkach na miękkie opaseczki już pisałam. Niestety biała satyna jaką miałam ślicznie się paliła (w pełnym tego słowa znaczeniu :)) dlatego musiałam je zrobić na delikatnej białej organzie. Opaseczki były dla Kasii córeczek. Dostałam wytyczne co do kolorów a cały układ czy dołożone koraliki mogłam wymyśleć sama. Użyłam szklanych perełek, koralików TOHO i biconek swarovskiego.


 Dorzucę jeszcze kilka nowości - może część z nich już znalazła nabywców :)

Ptaszorki
 Herbatka
 I wymyśliłam zrobić jeszcze taki komplecik z drucika na dokładkę z dużym kamieniem turkusu. Wydaje mi się, że to fajny pomysł a napewno na uszach coś oryginalnego do zawieszenia i widocznego z daleka.


 Na koniec zajawka czegoś małego ale pokażę niedługo w realu na modelce mojej najsłodszej :)
Czy u Was też taka pogoda do bani? :( U nas leje i leje, nic się nie chce. Nastrój siada w takich momentach. Chłopcy dziś w domku bo zakatarzeni więc zaraz trzeba obgadać plan działania na deszczową pogodę.  A pomiędzy jak będą budować wielką remizę może uda się skończyć nowe kolczyki. 

Z zaległości to paczuszka wymiankowa do Ani pojechała i z tego co wiem to wszystko się spodobało. Wisiorek zaległy z kolejnej wymianki zrobiłam ale nie jestem do końca zadowolona więc zaczynam od początku. Tak bywa. Za to zrobiłam nowe kolczyki sutaszkowe i jestem z nich naprawdę zadowolona. Plan na dziś to podszywanie kolczyków dla Salinki, opasek Agaty i nowych kolczyków.

Miłego dnia wszystkim życzę.

9 komentarzy:

  1. Same śliczności, a w szczególności opaski. A u mnie piękna pogoda non stop :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne rzeczy porobiłaś! Te kolczyki są niesamowite!
    Bardzo mi się podobają.
    U nas pogoda jest zaskakująco ładna jak na Anglię :)

    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Beatko, zanowu powaliłas mnie inwencją i iloscia... Sliczne to wszytko co robisz...
    My jakoś na pogodę nie narzekamy- jeden dzień byl deszczowy, a teraz znowu słonko i cieplutko- wymarzona pogoda dla dzieciaków♥Zapraszam do nas!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękności ! ten kwiat na opaskę jest taki delikatny ,a komplecik z drucika bardzo pomysłowy :)
    U mnie pogoda nawet ładna ,nie ma co narzekać jak na razie ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Drucikowe kwiatki rewelacja :DDDDDDDDDDDDD Opaski są świetne :)
    U nas pogoda jest ładna, dziś trochę wiało zimnem ale nie jest źle.
    Paczka mi się podobała oczywiście :*
    buziaki!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Beatko moja słodka, w twoich rękach nawet kawałek druta staje sie czadowy :D Twoja wierna Salinka :**

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczniutkie te różowości ze śmietanką:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Beatko ależ mam u Ciebie zaległości!Wszystko bardzo mi się podoba,ale na kolana powalił mnie ....króliczek-jest CUDNY!!!!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Wiosenny HDF dla Craft o'clock

 Hej kochani! Ja dziś przychodzę z mega kolorowym, wiosennym hdfem. Tutorial jak taki wykonać znajdziecie TUTAJ. A ja pokażę Wam jaki jest m...