czwartek, 1 listopada 2012

Black & white

Dzisiaj na szybko drobiazg, który wreszcie skończyłam specjalnie na wyzwanie Kreatywnego Kufra. Stwierdziłam, że przygotowana baza bransoletki leży już wystarczająco za długo i raz, dwa postanowiłam ją skończyć. Ha ha dziękuję za mobilizację Od początku zamierzone kolory to biały i czarny. I oto jest. Zdjęcia na świeżo zrobione i obrobione. 

Bransoletka na bazie z drewna


Materiały: masa perłowa, onyksy, TOHO, Jablonex.




Bransoletkę zgłaszam na wyzwanie kontrast ton  biały & czarny w Kreatywnym Kufrze 



 i na wyzwanie perłowa praca w Silesian Craft




W tym nostalgicznym dniu tak króciutko...


4 komentarze:

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Wiosenny HDF dla Craft o'clock

 Hej kochani! Ja dziś przychodzę z mega kolorowym, wiosennym hdfem. Tutorial jak taki wykonać znajdziecie TUTAJ. A ja pokażę Wam jaki jest m...