wtorek, 23 kwietnia 2013

Moje marokańskie :) i rocznica

Moje moje moje - robiłam je dla siebie, potem się wahałam co zrobić ale w niedzielę ostatecznie podjęłam decyzję, że szewc bez butów chodzi i zostawiam je sobie jak od początku planowałam.

Co tu więcej dodać? Kolorystyka kojarząca się z marokańskimi klimatami - turkus z czerwienią. Kamienie to akryl, jadeit, koral, TOHO, Jablonex.

Są długie i lekkie.

A tu na mnie wraz z moją mała Jubilatką :) 

Jubilatka w obiecanej spineczce


Wszystkiego najlepszego córeńko !!!





A z miłych rzeczy to na blogu Entomki Portki na szelkach wygraliśmy grę Rush hour firmy EGMONT - dziękujemy ślicznie - gra jest świetna i chłopcy od wczoraj cały czas nad nią ślęczą :) Oczywiście każdy na miarę swoich możliwości i o to chodzi.





Pozdrawiam serdecznie i miłego dnia życzę :)

25 komentarzy:

  1. kolczyki sa boskie, szkoda że ich sobie nie wzięłam jak miałem je w ręku....hehehe...a Zuzinka słicznotka kochana...ciocia wysłała już życzonka i jeszcze mośe jakiś prezencik skombinuje...ale kiedy my sie spotkamy?? Oby jak najszybciej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. he he - zgapilas sie :)

      dzieki - juz nie moge sie doczekac :)

      Usuń
    2. tak btw to najpozniej za 2tygodnie :D

      Usuń
  2. kolczyki fajne, takie klimatyczne i bardzo etniczne :) bardzo ładnie prezentują się na właścicielce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka słodka Jubilatka! :)Kolczyki są świetne. I wcale się nie dziwie e że zostawiłaś je dla siebie. Ciekawa jestem, czy ja też cos dla siebie zrobię... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki Marzenko - norma,ze niby sie robi a samemu sie nie ma.

      Usuń
  4. O matulu, to już niunia rok skończyła?:))
    Wszystkiego najlepszego:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje Aniu - szybko minelo co? a niedawno metryczke jej robilas :)

      Usuń
  5. o rety, ona ma już roczek??? ależ ten czas pędzi! sto lat!
    kolczyki piękne, córeczka piękna, mamusia piękna, no pięknie po prostu!
    ps. na maila czekam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu ja juz prawie jestem zdecydowana - tylko jakis czas temu nie bylo tego koloru co chcialam- sprawdze jak najszybciej :)

      dzieki

      Usuń
  6. Piękne kolczyki :) Udało Ci się oddać ten marokański klimat i oczywiście na właścicielce pięknie się prezentują :)
    Wszystkiego najlepszego dla przeuroczej jubilatki :) Buziaki dla Was ***

    OdpowiedzUsuń
  7. 100 lat dla córci:))Śliczne zdjęcie:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo radości dla pięknej młodej damy :)

    Ps cieszę się, że gra dotarła i sprawiła dużo radości chłopakom, udanych rodzinnych rozgrywek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki :) a zebys widziala jak mala te samochodziki przeklada i probuje na planszy ulozyc :)

      Usuń
  9. Sto lat Zuzeczko !!!!
    Jak ten czas leci......łezka się w oczku kręci.....
    Kolczyki piękne!!! A Ty wyglądasz w nich prześlicznie!!!!
    Buziaczki wielkie !!!!!
    I mimo, ze mało się odzywam to jestem i śledzę :DD
    Salinka

    OdpowiedzUsuń
  10. cudne kolczyki...a Wy pięknie razem wyglądacie...pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Pieknie się prezentujecie- od jubilatki począwszy na kolcach skończywszy ze sliczną autorką obu cudków po środku-♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Sutasz kocham miłością beznadziejną!!!! Cudnie wyglądasz w tych kolczykach, wspaniale podkreślają Twoją urodę! Córcia po prostu do schrupania!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Karteczka komunijna dla dziewczynki dla Miszmasz Papierowy

 Hej wszystkim! Dzisiaj pokazuję karteczkę komunijną dla dziewczynki. Tekturki od Miszmasz Papierowy pięknie się na niej wkomponowały. Miłeg...