czwartek, 16 maja 2013

Ewelinowe ptaszory - part 3 ostatni

Ewelinko z tego wszystkiego zapomniałabym o ostatnich kolczykach, jakie robiłam dla Ciebie :) Tak chciałam dać wytchnienie od sutaszu i od wymianek :) I zdjęcia leżały zapomniane na dysku. A tu dziś eureka - no przecie fioletowo - pomarańczowych nie pokazywałam.

Zrobiłam je w ramach naszej wymianki z Eweliną - trzy za trzy. Do tych dorobiłam w ramach niespodzianki broszkę. Tak sie prezentuje cały komplet razem:


Kolczyki jak widać w kolorach fioletu i pomarańczy. Koraliki TOHO, masa perłowa i perełki.

W zamian za kolczyki Zuzia dostała ptaszorka (mniej więcej takiego). Ewelinko dziękuję Ci jeszcze raz.


U nas cisza była bo sił na nic nie miałam - urządziłam dzieciaczkom wielką imprezę urodzinową, zabieg Fifka i tysiące innych spraw w ostatnim czasie skutecznie mnie odciągnęły od jakichkolwiek robótek ręcznych. Mam nadzieję, że teraz wena powróci :) Najważniejsze, że starszak właśnie leży po operacji i zbiera siły a ja jako matka wreszcie mogę odetchnąć.

A tu Zuziek na koniec i mała zajawka :)


Pozdrawiam serdecznie i uciekam od kompa bo czas goni :)


8 komentarzy:

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Wiosenny HDF dla Craft o'clock

 Hej kochani! Ja dziś przychodzę z mega kolorowym, wiosennym hdfem. Tutorial jak taki wykonać znajdziecie TUTAJ. A ja pokażę Wam jaki jest m...