wtorek, 12 sierpnia 2014

Ślubna - wakacyjnie

My już po wakacjach - króciutkich ale za to owocnych. Przed wyjazdem skończyłam sutaszki ale pokażę dopiero jak dotrą na miejsce przeznaczenia. Do tego nowe prawie gotowe. Zabrakło chwilki by były skończone :) Jak to na wyjazdach.

Za to przed wyjazdem zrobiłam karteczkę na ślub znajomych - cała jest od początku do końca zrobiona przeze mnie - kolorowany copicami stempelek Magnolii. Jestem z niej dumna. 






Mam nadzieję, że młodym się spodoba i będą ze sobą bardzo szczęśliwi.

A u nas wyglądało to w ostatnich dniach tak:


A dziś kolejny dzień szarej rzeczywistości - pranie, ogarnianie, od jutra znowu będziemy częstymi bywalcami w CZD. Wakacje :) 

Pozdrawiam serdecznie.

7 komentarzy:

  1. no, no kochana zaszalałaś....kartka super Ci wyszła...a wakacji choć krótkich to zazdroszczę trochę bo my w domku cały czas....mam nadzieję że jutro będzie spontan i na 4 dni gdzieś pojedziemy :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka! Na pewno się spodoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna karteczka. Za nami też mega krótkie wakacje, ale bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super Kartka :D
    Wakacje wyglądają na świetną zabawę :) raj dla dzieci :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna karteczka. Widzę, że wakacje były udane. Maluchy chyba nieźle dokazywały.

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie też podoba się karteczka, bardzo!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Wiosenny HDF dla Craft o'clock

 Hej kochani! Ja dziś przychodzę z mega kolorowym, wiosennym hdfem. Tutorial jak taki wykonać znajdziecie TUTAJ. A ja pokażę Wam jaki jest m...